ПЕДАГОГІЧНЕ ЗНАЧЕННЯ ІМЕНІ В ПРОЦЕСІ СПІЛКУВАННЯ
Abstract
В статті піднімається питання про значення імені, по-батькові, прізвища в процесі спілкування. Звертається увага на позитивний виховний вплив називання імені співрозмовника що виокремлює індивідуальність та справляє позитивний вплив якщо воно вимовляється з почуттям поваги, зацікавленості, довіри та визнання заслуг співрозмовникаDownloads
Download data is not yet available.
References
1. Лосев О.Ф. Бытие. Имя. Космос. – М.: «Мысль» Российский открытый университет, 1993, с. 642-696, с. 802- 880.
2. Нечепоренко Л.С. Твоя доля – в твоїх руках/ Педагогіка для всіх/ – Харків: ХДУ, 1995, 206 с.
3. Хигир Б. Как тебя зовут? – Харків: Паритет ЛТД, 1992, 95 с.
4. Франкл В. Человек в поисках смысла. Перевод с нем. – М.: Прогресс, 1990.
2. Нечепоренко Л.С. Твоя доля – в твоїх руках/ Педагогіка для всіх/ – Харків: ХДУ, 1995, 206 с.
3. Хигир Б. Как тебя зовут? – Харків: Паритет ЛТД, 1992, 95 с.
4. Франкл В. Человек в поисках смысла. Перевод с нем. – М.: Прогресс, 1990.
Published
2015-07-15
Cited
How to Cite
Нечепоренко, Л. С. (2015). ПЕДАГОГІЧНЕ ЗНАЧЕННЯ ІМЕНІ В ПРОЦЕСІ СПІЛКУВАННЯ. Scientific Notes of the Pedagogical Department, 1(28), 8-16. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3475
Section
Статті