ПЕДАГОГІЧНЕ ЗНАЧЕННЯ ІМЕНІ В ПРОЦЕСІ СПІЛКУВАННЯ

  • Лідія Сергіївна Нечепоренко Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна
Ключові слова: ім’я, індивідуальність, взаємопорозуміння, повага, успішність

Анотація

В статті піднімається питання про значення  імені, по-батькові, прізвища в процесі спілкування. Звертається увага на позитивний виховний вплив називання  імені співрозмовника що виокремлює  індивідуальність та справляє позитивний вплив якщо воно вимовляється з почуттям поваги, зацікавленості, довіри та визнання заслуг співрозмовника

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Лідія Сергіївна Нечепоренко, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна

доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки факультету психології Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна, лауреат міжнародної премії з педагогіки.

Посилання

1. Лосев О.Ф. Бытие. Имя. Космос. – М.: «Мысль» Российский открытый университет, 1993, с. 642-696, с. 802- 880.

2. Нечепоренко Л.С. Твоя доля – в твоїх руках/ Педагогіка для всіх/ – Харків: ХДУ, 1995, 206 с.

3. Хигир Б. Как тебя зовут? – Харків: Паритет ЛТД, 1992, 95 с.

4. Франкл В. Человек в поисках смысла. Перевод с нем. – М.: Прогресс, 1990.
Опубліковано
2015-07-15
Як цитувати
Нечепоренко, Л. (2015). ПЕДАГОГІЧНЕ ЗНАЧЕННЯ ІМЕНІ В ПРОЦЕСІ СПІЛКУВАННЯ. Наукові записки кафедри педагогіки, 1(28), 8-16. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3475