Педагогічний вплив на фрормування онто-інвайроиентального світогляду студентів
Abstract
В статті розглядається: онто-інвайроментальне виховання студентів, сутність формування ноосфери, єдність як основний принцип педагогічної діяльності. Акцентується увага на формуванні онто-інвайроментального світогляду.
Downloads
Download data is not yet available.
References
1. Бердяев Н.А. Самопознание. – М.: Книга, 1991. – 446 с.
2. Вернадский В.И. Биосфера и ноосфера. – М.: Наука, 1989. – 261 с.
3. Лосский Н.О. Ценность и Бытие: Бог и Царство Божие как основа ценностей. – Харьков: Фолио; М.: ООО «Фирма «Издательство АСТ», 2000. – 846 с.
4. Бойко А.М. Інтегрований курс теорії та історії педагогіки: Індивідуальні тьюторські завдання для студентів ІІ-V курсів: Навчальний посібник. – Полтава, 2007. – 359 с.
5. Петлин В. Яка вона, людина-рентген? «Науковий світ» №7, 2010. – с. 11-12.
2. Вернадский В.И. Биосфера и ноосфера. – М.: Наука, 1989. – 261 с.
3. Лосский Н.О. Ценность и Бытие: Бог и Царство Божие как основа ценностей. – Харьков: Фолио; М.: ООО «Фирма «Издательство АСТ», 2000. – 846 с.
4. Бойко А.М. Інтегрований курс теорії та історії педагогіки: Індивідуальні тьюторські завдання для студентів ІІ-V курсів: Навчальний посібник. – Полтава, 2007. – 359 с.
5. Петлин В. Яка вона, людина-рентген? «Науковий світ» №7, 2010. – с. 11-12.
Published
2015-06-26
Cited
How to Cite
Нечепоренко, Л. С. (2015). Педагогічний вплив на фрормування онто-інвайроиентального світогляду студентів. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (34), 7-13. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2883
Section
Статті