Про ефективність навчальних умов формування мовленнєвої культури студентів

  • Максим Васильович Нечепоренко Кафедра педагогіки факультету психології Харківського університету імені В. Н. Каразіна.
Ключові слова: Мова, мовленнєва культура, мовна культура

Анотація

В статті розглядається проблема мовної  і мовленнєвої культури студентів з позиції визначення провідної ролі слова, мовленнєвої діяльності в процесі підготовки майбутніх учителів. Мова як знаряддя праці педагога має великий формуючий вплив на вихованців через засоби навчання, освіти, виховання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Максим Васильович Нечепоренко, Кафедра педагогіки факультету психології Харківського університету імені В. Н. Каразіна.
Кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

1. Пасинок В.Г. Ориентация учащихся на выбор профессии учителя: Монография. – Х.: Основа, 1996. – 152 с.

2. Пасинок В.Г. Теорія та методика мовної підготовки вчителя в університеті. – Х.: Основа, 1998. – 308 с.

3. Нечепоренко Л.С. Особистісна культура вчителя. (Педагогічний аспект). – В кн.: Педагогічна культура (За ред. проф. Л.С. Нечепоренко. – Харків: ХДУ, 1994. – 145 с. – С. 5-18.

4. Нечепоренко Л.С. Педагогічна майстерність. Монографія. – Харків: Видавничий центр ХНУ, 2009. – с.

5. Нечепоренко М.В. Емоційно-вольова культура студента / Монографія. – Х.: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2001. – 180 с.
Опубліковано
2015-06-24
Як цитувати
Нечепоренко, М. (2015). Про ефективність навчальних умов формування мовленнєвої культури студентів. Наукові записки кафедри педагогіки, 1(38), 189-195. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2762