Про ефективність навчальних умов формування мовленнєвої культури студентів
Abstract
В статті розглядається проблема мовної і мовленнєвої культури студентів з позиції визначення провідної ролі слова, мовленнєвої діяльності в процесі підготовки майбутніх учителів. Мова як знаряддя праці педагога має великий формуючий вплив на вихованців через засоби навчання, освіти, виховання.
Downloads
Download data is not yet available.
References
1. Пасинок В.Г. Ориентация учащихся на выбор профессии учителя: Монография. – Х.: Основа, 1996. – 152 с.
2. Пасинок В.Г. Теорія та методика мовної підготовки вчителя в університеті. – Х.: Основа, 1998. – 308 с.
3. Нечепоренко Л.С. Особистісна культура вчителя. (Педагогічний аспект). – В кн.: Педагогічна культура (За ред. проф. Л.С. Нечепоренко. – Харків: ХДУ, 1994. – 145 с. – С. 5-18.
4. Нечепоренко Л.С. Педагогічна майстерність. Монографія. – Харків: Видавничий центр ХНУ, 2009. – с.
5. Нечепоренко М.В. Емоційно-вольова культура студента / Монографія. – Х.: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2001. – 180 с.
2. Пасинок В.Г. Теорія та методика мовної підготовки вчителя в університеті. – Х.: Основа, 1998. – 308 с.
3. Нечепоренко Л.С. Особистісна культура вчителя. (Педагогічний аспект). – В кн.: Педагогічна культура (За ред. проф. Л.С. Нечепоренко. – Харків: ХДУ, 1994. – 145 с. – С. 5-18.
4. Нечепоренко Л.С. Педагогічна майстерність. Монографія. – Харків: Видавничий центр ХНУ, 2009. – с.
5. Нечепоренко М.В. Емоційно-вольова культура студента / Монографія. – Х.: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2001. – 180 с.
Published
2015-06-24
Cited
How to Cite
Нечепоренко, М. В. (2015). Про ефективність навчальних умов формування мовленнєвої культури студентів. Scientific Notes of the Pedagogical Department, 1(38), 189-195. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2762
Section
Статті