Емоційно-вольова культура студентів як педагогічна проблема

  • Максим Васильович Нечепоренко Кафедра педагогіки факультету психології Харківського університету ім. В.Н. Каразіна

Abstract

У статті розглянуто роль і значення емоційно-вольової культури особистості студента  з погляду підготовки його до майбутньої професійної діяльності. Подано обґрунтовану систему принципів і прийомів впливу на емоційно-вольовий компонент особистості з метою його професійно-педагогічної підготовки до злагодженої, узгодженої діяльності з учнями і батьками.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Максим Васильович Нечепоренко, Кафедра педагогіки факультету психології Харківського університету ім. В.Н. Каразіна

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки факультету психології Харківського університету ім. В.Н. Каразіна

References

1. Андрющенко В.П. Педагогічні умови формування готовності майбутніх вчителів до музично-естетичної діяльності: Автореф. дис. канд. пед. наук: 13.00.04/Південноукраїнський держ. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського. – Одеса, 200. – 2- с.

2. Белинский В.Г. Избранные педагогические сочинения. / Под. ред. А.Ф. Смирнова. – М.: Педагогика, 1982. – 288 с.

3. Бердяев Н.А. Самопознание. (Опыт философской автобиографии). – Москва: «Книга», 1991. – 447 с.

4. Бушелева Б.В. О культуре поведения. – М.: Знание, 1974. – 178 с.

5. Нечепоренко М. В. Емоційно-вольова культура студента / Монографія. – Х.: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2011. – 180 с.

6. Нечепоренко Л. С. Педагогічна майстерність. Монографія. – Харків: ХНУ. 2009. – 22 с.

7. Верб М.А. Педагогические основы формирования эстетической культуры старших школьников: Учеб. пособие для студентов пед. институтов. – Л.: ЛГИПИ, 1980. – 80 с.
Cited
How to Cite
Нечепоренко, М. В. (1). Емоційно-вольова культура студентів як педагогічна проблема. Scientific Notes of the Pedagogical Department, (35), 127-135. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/1819