СУЧАСНІ ВИМОГИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ

  • Максим Васильович Нечепоренко Харківський національний університет ім. В.Н. Каразіна.
Ключові слова: сучасні вимоги, питання життя, імідж, спілкування, особистісна культура.

Анотація

В  статті розглядаються питання поліпшення професійної підготовки студентів. До сучасних умов залучаються вимоги формування особистості спеціаліста як носія вищих моральних якостей та опанування практичними уміннями впливу на учнів з метою успішного їх виховання. Провідними умовами вважаються опанування сучасними науковими знаннями про людину та її можливості, формування позитивного іміджу, культурою поведінки.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Максим Васильович Нечепоренко, Харківський національний університет ім. В.Н. Каразіна.

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки факультету психології Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна.

Посилання

1. Методика воспитательной работы: Учеб. Пособие для студентов. / Под. Ред. В.М. Коротова. – М.: Просвещение, 1990. – 175 с.

2. Нечепоренко Л.С. Педагогика. Учебное пособие (Краткий курс для иностранных студентов и аспирантов). – Харьков: ХНУ, 2006. – 250 с.

3. Нечепоренко Л.С. Онтопедагогіка та інвайронментальна педагогіка: Навч. Посібник. – Харків: Основа, 2001. – 238 с.

4. Нечепоренко Л.С. Педагогічна майстерність. Монографія. – Харків: Видавничий центр ХНУ, 2009. – 276 с.

5. Нечепоренко Л.С. Современный урок. Каков он? Методические рекомендации студентам. Х.: ХНУ: 2012. – 20 с.

6. Нечепоренко М.В. Педагогічна практика: программа, методичні рекомендації. (Для студентов, учителей, методистов-руководителей пед. практики) – Харьков: ХНУ, 2012. – 22 с.

7. Тема для классного часа: Книга для учителя. Сост. А.С. Ряшина. – М.: Просвещение. 1990. – 191с.
Опубліковано
2015-07-22
Як цитувати
Нечепоренко, М. (2015). СУЧАСНІ ВИМОГИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ. Наукові записки кафедри педагогіки, (31), 187-192. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3649