Модернізація організації педагогічної освіті у Великій Британії у другій половині ХХ ст.
Ключові слова:
педагогічна підготовка, навчальний план, педагогічна практика, предметний ментор, професійний ментор, тьютор, Велика Британія
Анотація
У статті розглянуто зміни в організації педагогічної підготовки у Великій Британії другої половини ХХ ст. Встановлено переважання послідовної моделі здобуття педагогічної освіти. Розкрито структуру навчального плану однорічної педагогічної підготовки. Встановлено посилення ролі практичної педагогічної підготовки у школі. Схарактеризовано коло осіб (предметні ментори, професійні ментори, тьютори) на яких покладається відповідальність за забезпечення належної підготовки майбутніх учителів.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Посилання
1. Алферов Ю.С. Система педагогического образования в Англии: Автореф.дисс. канд. пед. наук. – Москва, 1965. – 21 С.
2. Пуховська Л.П. Професійна підготовка вчителів у Західній Європі: спільність і розбіжності. – Київ: “Вища школа”, 1997. – 180 С.
3. Modern Languages: Secondary PGCE. – Course Booklet 1997/1998. – University College of St.Martin.
4. PGCE Modern Foreign Languages (Secondary) 2000/2001. – Edge Hill School of Education. – 49 P.
2. Пуховська Л.П. Професійна підготовка вчителів у Західній Європі: спільність і розбіжності. – Київ: “Вища школа”, 1997. – 180 С.
3. Modern Languages: Secondary PGCE. – Course Booklet 1997/1998. – University College of St.Martin.
4. PGCE Modern Foreign Languages (Secondary) 2000/2001. – Edge Hill School of Education. – 49 P.
Опубліковано
2015-06-26
Як цитувати
Кузнецова, О. (2015). Модернізація організації педагогічної освіті у Великій Британії у другій половині ХХ ст. Наукові записки кафедри педагогіки, (34), 150-160. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2912
Розділ
Статті