Модернізація організації педагогічної освіті у Великій Британії у другій половині ХХ ст.

  • Олена Юріївна Кузнецова Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого
Ключові слова: педагогічна підготовка, навчальний план, педагогічна практика, предметний ментор, професійний ментор, тьютор, Велика Британія

Анотація

У  статті  розглянуто  зміни  в  організації  педагогічної  підготовки  у Великій Британії  другої  половини ХХ  ст. Встановлено  переважання послідовної моделі  здобуття педагогічної  освіти. Розкрито структуру  навчального  плану  однорічної  педагогічної  підготовки. Встановлено посилення  ролі практичної педагогічної підготовки  у школі. Схарактеризовано  коло  осіб (предметні ментори, професійні ментори, тьютори) на яких покладається відповідальність за забезпечення належної підготовки майбутніх учителів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Олена Юріївна Кузнецова, Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого
Доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри іноземних мов №3

Посилання

1. Алферов Ю.С. Система педагогического образования в Англии: Автореф.дисс. канд. пед. наук. – Москва, 1965. – 21 С.

2. Пуховська Л.П. Професійна підготовка вчителів у Західній Європі: спільність і розбіжності. – Київ: “Вища школа”, 1997. – 180 С.

3. Modern Languages: Secondary PGCE. – Course Booklet 1997/1998. – University College of St.Martin.

4. PGCE Modern Foreign Languages (Secondary) 2000/2001. – Edge Hill School of Education. – 49 P.
Опубліковано
2015-06-26
Як цитувати
Кузнецова, О. (2015). Модернізація організації педагогічної освіті у Великій Британії у другій половині ХХ ст. Наукові записки кафедри педагогіки, (34), 150-160. Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2912