Актуальні проблеми побудови комп'ютерних мереж
Анотація
Актуальність: У зв'язку зі зростаючим використанням комп'ютерів та Інтернету в сучасному світі, побудова комп'ютерних мереж є важливим завданням. Однак, існують різні проблеми, які потрібно вирішувати для побудови ефективних та безпечних мереж.
Мета: Дана стаття присвячена огляду актуальних проблем побудови комп'ютерних мереж та методів їх розв'язання.
Методи дослідження: Для написання даної статті було проведено аналіз літературних джерел та розглянуто досвід практичної роботи з побудови комп'ютерних мереж.
Результати: У результаті аналізу було виявлено, що основними проблемами побудови комп'ютерних мереж є безпека, масштабованість, відмовостійкість, ефективність та відповідність до вимог користувачів. Для їх розв'язання було розглянуто різні технології та інструменти для побудови та адміністрування мереж.
Висновки: Побудова комп'ютерних мереж є важливою задачею у сучасному світі, існує кілька проблем, які потрібно вирішувати для забезпечення ефективної та безпечної роботи мережі. Для їх розв'язання використовуються різноманітні методи, які допомагають покращити якість та надійність роботи мереж. В цій статті були розглянуті окремі проблеми побудови комп’ютерних мереж, а також приклад рішення однієї з них, а саме аналіз навантаженості мережі
Завантаження
Посилання
/Посилання
SERHIENKO O. M. Educational and methodological manual. Kyiv: ENMP, 2020. 415 p. https://kppk.com.ua/ELLIB/ebook/Segrienko/KM/page6.html
Tarantin A. O. ASSESSMENT WORK. Kharkiv: Khnure, 2019. 90 p. https://openarchive.nure.ua/bitstreams/639aa5aa-119b-4419-a4fd-ba64b2b5cf33/download
VAKALYUK T.A. Cloud technologies in education. Zhytomyr: Ivan Franko State University, 2016, 72 p. https://lib.iitta.gov.ua/706333/1/%D0%9F%D0%BE%D1%81_%D0%A5%D0%A2%D0%9E.PDF
Kovalenko A. A. Models and methods of synthesis and reconfiguration of architectures of computer systems and networks of critical application objects. Kharkiv: National technical Kharkiv Polytechnic University, 2018. – 40 p. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/37686
Berkman L.N. SOFTWARE-CONFIGURED NETWORKS, 2014, 154 p. http://con.dut.edu.ua/index.php/communication/article/view/1152/1087
Olifer V., Olifer N. Computer networks. Principles, technologies, protocols: A textbook for universities. Peter: 5th ed. St. Petersburg, 2016. 992 p. http://www.its.kpi.ua/itm/lgloba/Lists/publications/Attachments/15/(11)--TUD_IBIS_Shill_Globa_NTUU_KPI_camera_ready.pdf
Losev Yu. I., Rukkas K. M., Shmatkov S. I. Computer networks: training. manual / edited by Yu. I. Losev. Kharkiv: V.N. Karazin KhNU, 2013. 248 p. https://www.springer.com/gp/book/9783642031205
Stetsenko I.V. Modeling of systems: training. manual Cherkasy: ChDTU, 2010. 399 p. https://www.springer.com/gp/book/9783642031205
Amato V. Fundamentals of Cisco network organization: in 2 books. / Amato V. – M.: Vyliamc, 2002. – 512 p. - Kn. 1
Amato V. Fundamentals of Cisco network organization: in 2 books. / Amato V. – M.: Vyliamc, 2002. – 464 p.
Seydametova Z. S. Cloud services in education - 2011. - No. 9. – P. 75–141.
Z. S. Seydametova, S. N. Seitvelyeva Information technologies in education. – 2011. – No. 9. – pp. 105–111.
Seydametova Z. S. Cloud technologies and education / Seydametova Z. S., Ablyalymova E. I., Medzhitova L.M., Seitvelyeva S.N., Temnenko V.A. ed. Z. S. Seydametova]. – Simferopol: "DIAIPY", 2012. – 204 p.
Semerikov S. O. Cloud learning technologies: origins / O. M. Markova, S. O. Semerikov, A. M. Struyuk // Information technologies and means of education. – 2015. – No. 2 (46). - P. 29-44. – Log access mode. : http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1234/916#.VfFO4NLtmko.
A. M. Striuk. The system of cloud-based learning tools as an element of the informational educational and scientific environment of universities [Electronic resource]
/A. M. Striuk, M. V. Rassovytska // Information technologies and teaching tools. – 2014. – No. 4 (42). - P. 150-158. – Log access mode. : http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1087/829.
СЕРГІЄНКО О. М. Навчально-методичний посібник. Київ: ЕНМП, 2020. 415 с. https://kppk.com.ua/ELLIB/ebook/Segrienko/KM/page6.html
Тарантін А. О. АТЕСТАЦІЙНА РОБОТА. Харків: ХНУРЕ, 2019. 90 с. https://openarchive.nure.ua/bitstreams/639aa5aa-119b-4419-a4fd-ba64b2b5cf33/download
ВАКАЛЮК Т.А. Хмарні технології в освіті. Житомир: ЖДУ імені Івана Франка 2016, 72 с. https://lib.iitta.gov.ua/706333/1/%D0%9F%D0%BE%D1%81_%D0%A5%D0%A2%D0%9E.PDF
Коваленко А. А. Моделі та методи синтезу і реконфігурації архітектур комп'ютерних систем і мереж об'єктів критичного застосування. Харків: Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т"., 2018. – 40 с. https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/37686
БЕРКМАН Л.Н. ПРОГРАМНО-КОНФІГУРОВАНІ МЕРЕЖІ, 2014, 154 с. http://con.dut.edu.ua/index.php/communication/article/view/1152/1087
Олифер В., Олифер Н. Компьютерные сети. Принципы, технологии, протоколы : Учебник для вузов. Питер: 5-е изд. СПб, 2016. 992 с. http://www.its.kpi.ua/itm/lgloba/Lists/publications/Attachments/15/(11)--TUD_IBIS_Shill_Globa_NTUU_KPI_camera_ready.pdf
Лосев Ю. І., Руккас К. М., Шматков С. І. Комп’ютерні мережі: навч. посіб. / за редакцією Ю. І. Лосева. Харків : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2013. 248 с. https://www.springer.com/gp/book/9783642031205
Стеценко І.В. Моделювання систем: навч. посіб. Черкаси: ЧДТУ, 2010. 399 с. https://www.springer.com/gp/book/9783642031205
Амато В. Основы организации сетей Cisco : в 2 кн. / Амато В. – М. : Вильямc, 2002. – 512 с. – Кн. 1
Амато В. Основы организации сетей Cisco : в 2 кн. / Амато В. – М. : Вильямc, 2002. – 464 с.
Сейдаметова З. С. Облачные сервисы в образовании – 2011. – №9. – С. 75–141.
З. С. Сейдаметова, С. Н. Сейтвелиева Информационные технологии в образовании. – 2011. – №9. – С. 105–111.
Сейдаметова З. С. Облачные технологии и образование / Сейдаметова З. С., Аблялимова Э. И., Меджитова Л. М., Сейтвелиева С. Н., Темненко В. А. [под общ. ред. З. С. Сейдаметовой]. – Симферополь: "ДИАЙПИ", 2012. – 204 с.
Семеріков С. О. Хмарні технології навчання: витоки / О. М. Маркова, С. О. Семеріков, А. М. Стрюк // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2015. – №2 (46). – С. 29-44. – Режим доступу до журн. : http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1234/916#.VfFO4NLtmko.
Стрюк А. М. Система хмаро орієнтованих засобів навчання як елемент інформаційного освітньо-наукового середовища ВНЗ [Електронний ресурс]
/А. М. Стрюк, М. В. Рассовицька // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2014. – №4 (42). – С. 150-158. – Режим доступу до журн. : http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1087/829.