Аналіз впливу різних векторних представлень слів на точність класифікації текстових даних
Анотація
Актуальність. Зростання обсягу доступної текстової інформації в Інтернеті та інших джерелах створює необхідність у вдосконаленні методів обробки тексту для ефективного аналізу та використання цих даних. Векторне представлення слів визначається як ключовий елемент у цьому контексті, оскільки воно дозволяє перетворювати слова у числові вектори, зберігаючи семантичні відносини. З розвитком сучасних методів машинного навчання, особливо глибокого навчання, векторні представлення слів стали важливим елементом для покращення результатів моделей в обробці текстових даних. Такі моделі вимагають якісних та семантично насичених векторних представлень.Усе це визначає актуальність вивчення впливу різних векторних представлень слів на обробку текстових даних та виявлення оптимальних методів для конкретних завдань.
Мета: Мета даної статті полягає в систематичному аналізі впливу різних методів векторизації слів на результати обробки текстових даних. Дослідження спрямоване на визначення оптимальних підходів до векторної репрезентації слів для покращення ефективності та точності моделей обробки тексту в різноманітних завданнях штучного інтелекту та машинного навчання.
Методи дослідження. Аналіз, експеримент.
Результати. Виявлено, що, не дивлячись на значний прогрес у технологіях машинного навчання, проблеми семантики та контексту при обробці текстових даних все ще мають місце. Вони впливають на якість і точність рішень, прийнятих системами, заснованими на машинному навчанні, що може привести до неправильного аналізу і викривлення даних. Виявлено, що навіть сучасні моделі на основі трансформерів можуть зіткнутися з викликами розуміння семантики та контексту, особливо у складних і багатозначних сценаріях.
Висновки. На основі проведеного дослідження було зроблено висновки, що проблема семантики та контексту в обробці текстових даних є суттєвою і вимагає подальшого вивчення. Існуючі методи і технології, хоча і показують високі результати в деяких задачах, можуть бути недостатніми в інших, особливо складних, ситуаціях. Пропонується продовжити дослідження в цій області, розробляти нові методи і підходи, які б можливо, будуть здатні ефективно вирішувати ці проблеми. Також важливим є вивчення того, як різні контекстуальні фактори впливають на семантику текстових даних та як ці впливи можна врахувати при проектуванні та використанні систем машинного навчання.
Завантаження
Посилання
/Посилання
Mikolov, T., Chen, K., Corrado, G., & Dean, J. (2013). Efficient Estimation of Word Representations in Vector Space. Available at: https://arxiv.org/abs/1301.3781.
Bahdanau, D., Cho, K., & Bengio, Y. (2014). Neural Machine Translation by Jointly Learning to Align and Translate. Available at: https://arxiv.org/abs/1409.0473.
Devlin, J., Chang, M. W., Lee, K., & Toutanova, K. (2018). BERT: Pre-training of Deep Bidirectional Transformers for Language Understanding. Available at: https://www.aclweb.org/anthology/N19-1423/.
Vaswani, A., Shazeer, N., Parmar, N., Uszkoreit, J., Jones, L., Gomez, A. N., Kaiser, Ł., & Polosukhin, I. (2017). Attention is All you Need. Available at: https://papers.nips.cc/paper/2017/hash/3f5ee243547dee91fbd053c1c4a845aa-Abstract.html.
Pennington, J., Socher, R., & Manning, C. (2014). Glove: Global Vectors for Word Representation. Available at: https://www.aclweb.org/anthology/D14-1162/.
Mikolov, T., Sutskever, I., Chen, K., Corrado, G. S., & Dean, J. (2013). Distributed Representations of Words and Phrases and their Compositionality. Available at: https://papers.nips.cc/paper/2013/hash/9aa42b31882ec039965f3c4923ce901b-Abstract.html.
Davidov, D., Tsur, O., & Rappoport, A. (2010). Semi-supervised recognition of sarcastic sentences in Twitter and Amazon. Available at: https://aclanthology.org/W10-2914/.
Blodgett, S. L., Green, L., & O'Connor, B. (2018). Demographic Dialectal Variation in Social Media: A Case Study of African-American English. Available at: https://aclanthology.org/D16-1120/.
Howard, J., & Ruder, S. (2018). Universal Language Model Fine-tuning for Text Classification. Available at: https://www.aclweb.org/anthology/P18-1031/.
Peters, M. E., Neumann, M., Iyyer, M., Gardner, M., Clark, C., Lee, K., & Zettlemoyer, L. (2018). Deep contextualized word representations. Available at: https://www.aclweb.org/anthology/N18-1202/.
Huang, P. S., He, X., Gao, J., Deng, L., Acero, A., & Heck, L. (2013). Learning Deep Structured Semantic Models for Web Search using Clickthrough Data. Available at: https://posenhuang.github.io/papers/cikm2013_DSSM_fullversion.pdf.
Xu C., McAuley J., (2018). The Importance of Generation Order in Language Modeling. Available at: https://www.aclweb.org/anthology/D18-1324/.
Suzuki M., Matsuo Y., (2020). A survey of multimodal deep generative models. Available at: https://arxiv.org/abs/2207.02127.
Felbo, B., Mislove, A., Søgaard, A., Rahwan, I., & Lehmann, S. (2017). Using Millions of Emoji Occurrences to Learn Any-domain Representations for Detecting Sentiment, Emotion and Sarcasm. Available at: https://www.aclweb.org/anthology/D17-1169/.
Reyes A., Rosso P., (2016). Mining Subjective Knowledge from Customer Reviews: A Specific Case of Irony Detection. Available at: https://aclanthology.org/W11-1715.pdf.
Yang, Z., Yang, D., Dyer, C., He, X., Smola, A., & Hovy, E. (2016). Hierarchical Attention Networks for Document Classification.. Available at: https://www.aclweb.org/anthology/N16-1174/.
Radford, A., Wu, J., Child, R., Luan, D., Amodei, D., Sutskever, I. (2019). Better language models and their implications. Available at: https://openai.com/blog/better-language-models/.
Brown, T. B., Mann, B., Ryder, N., Subbiah, M., Kaplan, J., Dhariwal, P., Neelakantan, A., Shyam, P., Sastry, G., Askell, A., Agarwal, S., Herbert-Voss, A., Krueger, G., Henighan, T., Child, R., Ramesh, A., Ziegler, D. M., Wu, J., Winter, C., ... Amodei, D. (2020). Language Models are Few-Shot Learners Available at: https://proceedings.neurips.cc/paper/2020/file/1457c0d6bf5478631ec67e564d04505b-Paper.pdf.
Wang, A., Singh, A., Michael, J., Hill, F., Levy, O., & Bowman, S. R. (2019). GLUE: A Multi-Task Benchmark and Analysis Platform for Natural Language Understanding. Available at: https://openreview.net/pdf?id=rJ4km2R5t7.
Lu, X., Xiong, C., Parikh, A. P., & Socher, R. (2019). ViLBERT: Pretraining Task-Agnostic Visiolinguistic Representations for Vision-and-Language Tasks. Available at: https://arxiv.org/abs/1908.02265.
Mikolov, T., Chen, K., Corrado, G., & Dean, J. (2013). Efficient Estimation of Word Representations in Vector Space. Available at: https://arxiv.org/abs/1301.3781.
Bahdanau, D., Cho, K., & Bengio, Y. (2014). Neural Machine Translation by Jointly Learning to Align and Translate. Available at: https://arxiv.org/abs/1409.0473.
Devlin, J., Chang, M. W., Lee, K., & Toutanova, K. (2018). BERT: Pre-training of Deep Bidirectional Transformers for Language Understanding. Available at: https://www.aclweb.org/anthology/N19-1423/.
Vaswani, A., Shazeer, N., Parmar, N., Uszkoreit, J., Jones, L., Gomez, A. N., Kaiser, Ł., & Polosukhin, I. (2017). Attention is All you Need. Available at: https://papers.nips.cc/paper/2017/hash/3f5ee243547dee91fbd053c1c4a845aa-Abstract.html.
Pennington, J., Socher, R., & Manning, C. (2014). Glove: Global Vectors for Word Representation. Available at: https://www.aclweb.org/anthology/D14-1162/.
Mikolov, T., Sutskever, I., Chen, K., Corrado, G. S., & Dean, J. (2013). Distributed Representations of Words and Phrases and their Compositionality. Available at: https://papers.nips.cc/paper/2013/hash/9aa42b31882ec039965f3c4923ce901b-Abstract.html.
Davidov, D., Tsur, O., & Rappoport, A. (2010). Semi-supervised recognition of sarcastic sentences in Twitter and Amazon. Available at: https://aclanthology.org/W10-2914/.
Blodgett, S. L., Green, L., & O'Connor, B. (2018). Demographic Dialectal Variation in Social Media: A Case Study of African-American English. Available at: https://aclanthology.org/D16-1120/.
Howard, J., & Ruder, S. (2018). Universal Language Model Fine-tuning for Text Classification. Available at: https://www.aclweb.org/anthology/P18-1031/.
Peters, M. E., Neumann, M., Iyyer, M., Gardner, M., Clark, C., Lee, K., & Zettlemoyer, L. (2018). Deep contextualized word representations. Available at: https://www.aclweb.org/anthology/N18-1202/.
Huang, P. S., He, X., Gao, J., Deng, L., Acero, A., & Heck, L. (2013). Learning Deep Structured Semantic Models for Web Search using Clickthrough Data. Available at: https://posenhuang.github.io/papers/cikm2013_DSSM_fullversion.pdf.
Xu C., McAuley J., (2018). The Importance of Generation Order in Language Modeling. Available at: https://www.aclweb.org/anthology/D18-1324/.
Suzuki M., Matsuo Y., (2020). A survey of multimodal deep generative models. Available at: https://arxiv.org/abs/2207.02127.
Felbo, B., Mislove, A., Søgaard, A., Rahwan, I., & Lehmann, S. (2017). Using Millions of Emoji Occurrences to Learn Any-domain Representations for Detecting Sentiment, Emotion and Sarcasm. Available at: https://www.aclweb.org/anthology/D17-1169/.
Reyes A., Rosso P., (2016). Mining Subjective Knowledge from Customer Reviews: A Specific Case of Irony Detection. Available at: https://aclanthology.org/W11-1715.pdf.
Yang, Z., Yang, D., Dyer, C., He, X., Smola, A., & Hovy, E. (2016). Hierarchical Attention Networks for Document Classification.. Available at: https://www.aclweb.org/anthology/N16-1174/.
Radford, A., Wu, J., Child, R., Luan, D., Amodei, D., Sutskever, I. (2019). Better language models and their implications. Available at: https://openai.com/blog/better-language-models/.
Brown, T. B., Mann, B., Ryder, N., Subbiah, M., Kaplan, J., Dhariwal, P., Neelakantan, A., Shyam, P., Sastry, G., Askell, A., Agarwal, S., Herbert-Voss, A., Krueger, G., Henighan, T., Child, R., Ramesh, A., Ziegler, D. M., Wu, J., Winter, C., ... Amodei, D. (2020). Language Models are Few-Shot Learners Available at: https://proceedings.neurips.cc/paper/2020/file/1457c0d6bf5478631ec67e564d04505b-Paper.pdf.
Wang, A., Singh, A., Michael, J., Hill, F., Levy, O., & Bowman, S. R. (2019). GLUE: A Multi-Task Benchmark and Analysis Platform for Natural Language Understanding. Available at: https://openreview.net/pdf?id=rJ4km2R5t7.
Lu, X., Xiong, C., Parikh, A. P., & Socher, R. (2019). ViLBERT: Pretraining Task-Agnostic Visiolinguistic Representations for Vision-and-Language Tasks. Available at: https://arxiv.org/abs/1908.02265.