Автоматизація побудови відносин видавничо-поліграфічних підприємств із стейкхолдерами
Анотація
У сучасних умовах однією з ключових проблем економічного розвитку стає забезпечення конкурентоспроможності продукції, зокрема поліграфічної. Динамічний розвиток ринку поліграфічних товарів вимагає забезпечення керованості й гнучкості бізнесу. Для того, щоб витримати конкуренцію, видавничо-поліграфічне підприємство має, насамперед, задовольнити усі вимоги не тільки замовника, але й усіх стейкхолдерів. Оцінка задоволеності замовників та стейкхолдерів продукцією, послугами та замовленнями потребує постійного моніторингу, аналізу та контролю з боку видавничо-поліграфічного підприємства. Моніторинг та аналіз без правильної відповіді на дії стейкхолдерів не принесе потрібних результатів. Впровадження систем підтримки прийняття рішень в систему видавничо-поліграфічного підприємства надає конкурентні переваги підприємству.
Витримати конкуренцію, видавничо-поліграфічному підприємству дозволить задоволення усіх вимог стейкхолдерів. Оцінка задоволеності стейкхолдерів потребує постійного моніторингу, аналізу та контролю з боку видавничо-поліграфічного підприємства. Моніторинг та аналіз без правильної відповіді на дії стейкхолдерів не принесе потрібних результатів. Розрахунок конкурентоспроможність видавничо-полігафічного підприємства дозволить підтримувати конкурентні переваги підприємству. Впровадження системи підтримки прийняття рішень в автоматизовану систему видавничо-поліграфічного підприємства дозволить приймати підприємству обґрунтовані рішення.
Клієнтоорієнтованість видавничо-поліграфічного підприємства потребує використання сучасних технологій. Ведуче місце серед цих технологій займають CRM-системи. Автоматизовані системи засновані на CRM-технологіях мають місце на ринку поліграфічних послуг, але жодна з них не надає можливість для удосконалення ефективності взаємовідносин видавничо-поліграфічного підприємства з стейкхолдерами. Тож розробка такої системи, яка б відповідала усім вимогам видавничо-поліграфічного підприємства та давала можливість ефективна приймати рішення є доволі актуальною
Завантаження
Посилання
/Посилання
Appelbaum, S.H., Pratt, W.G., “Strategic organizational change the role of leadership, learning,motivation and productivity”, Management Decision, 1998. Vol. 36, No. 5, 299 р [in English]
Ling R., Yen, D.C. “Customer relationship management: an analysis framework and implementationstrategies”, Journal of Computer Information Systems, 2001. Vol. 41, No. 3, pp. 82-97. [in English]
Vorzhakova, Yu.P. “Use of a client-oriented approach in the formation of competitive policy in printing companies”, URL: http://ir.kneu.edu.ua:8080/handle/2010/9012 [in Ukrainian]
Dudnyk O.V. Minenko S. “Nature will understand "competition" and "competitiveness"”, Black Sea Economic Studies 2018. 29. 112–116 [in Ukrainian]
Zinkevich, A. “Secrets of client orientation”, URL: http://www.mim.kiev.ua/ru/alumni/sovety/ klientoorientirovannost. [in Ukrainian]/
Illyashenko N. S. “Determination of strategic management decisions depending on the level of meeting the needs of producers and consumers”, Mechanism of economic regulation. 2008. 4(1). 90–101. [in Ukrainian]
Mann, I. “Definition of client orientation”, available at: http://silauma.ru/igor-mann-blog/2008/05/ 29/moe-opredelenie-klientoorientirovannosti/ [in English]
Medvedev A. V. “Optimization system for supporting decision-making in business planning”. Successes of modern natural science. 2015, 1-4. 679–683. [in Ukrainian]
Muxortova, O. “Client orientation”, URL: http://eduardk.livejournal.com/93553.html
Nesterenko S.A., Kolos Z. V. “Competitiveness of the enterprise as an attribute of its competitiveness” Collection of scientific works of the Tavrya State University of Agrotechnology (Economic Sciences). 2017. 1-2 (33-34). 90–96. [in Ukrainian]
Appelbaum, S.H., Pratt, W.G. Strategic organizational change the role of leadership, learning, motivation and productivity. Management Decision. 1998. Vol. 36. № 5 С – 299.
Ling R., Yen, D.C. Customer relationship management: an analysis framework and implementationstrategies. Journal of Computer Information Systems. 2001. Vol. 41. №. 3. pp. – 82-97.
Воржакова Ю. П. Використання клієнтоорієнтованого підходу при формуванні конкурентної політики на поліграфічних підприємствах URL: http://ir.kneu. edu.ua:8080/handle/2010/ 9012 (Дата звернення: 10.01.2021)
Дудник О.В. Міненко С. Природа понять «конкуренція» та «конкурентоспроможність». Причорноморські економічні студії економічна. 2018. Випуск 29. С.112–116.
Зинкевич А. Секреты клиентоориентированости. Клиентоориентированность. URL: http://www.mim.kiev.ua/ru/alumni/sovety/ klientoorientirovannost (Дата обращения: 10.01.2021)
Ілляшенко Н. С. Визначення стратегічних управлінських рішень в залежності від рівня задоволення потреб товаровиробників і споживачів. Механізм регулювання економіки. 2008. № 4(1). С. 90–101.
Манн И. Определение клиентоориентированности. URL: http://silauma.ru/igor-mannblog/2008/05/29/moe-opredelenie-klientoorientirovannosti/ (Дата обращения: 10.01.2021)
Медведев А. В. Оптимизационная система поддержки принятия решений в бизнес-планировании. Успехи современного естествознания. 2015. №1-4. С.679–683.
Мухортова О. Клиентоориентированность. URL: http://eduardk.livejournal. com/93553.html. (Дата обращения: 10.01.2021)
Нестеренко С.А., Колос З. В. Конкурентостійкість підприємства як атрибут його конкурентоспроможності. Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки). 2017. №1-2 (33-34). С.90–96.