Автоматизація побудови відносин видавничо-поліграфічних підприємств із стейкхолдерами

  • Тетяна Андрющенко Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, пр. Науки 9А, м. Харків, 61022, Україна https://orcid.org/0000-0001-8620-5717
Ключові слова: видавничо-поліграфічне підприємство, CRM-систем, системи підтримки прийняття рішень видавничо-поліграфічних підприємств

Анотація

У сучасних умовах однією з ключових проблем економічного розвитку стає забезпечення конкурентоспроможності продукції, зокрема поліграфічної. Динамічний розвиток ринку поліграфічних товарів вимагає забезпечення керованості й гнучкості бізнесу. Для того, щоб витримати конкуренцію, видавничо-поліграфічне підприємство має, насамперед, задовольнити усі вимоги не тільки замовника, але й усіх стейкхолдерів. Оцінка задоволеності замовників та стейкхолдерів продукцією, послугами та замовленнями потребує постійного моніторингу, аналізу та контролю з боку видавничо-поліграфічного підприємства. Моніторинг та аналіз без правильної відповіді на дії стейкхолдерів не принесе потрібних результатів. Впровадження систем підтримки прийняття рішень в систему видавничо-поліграфічного підприємства надає конкурентні переваги підприємству.

Витримати конкуренцію, видавничо-поліграфічному підприємству дозволить задоволення усіх вимог стейкхолдерів. Оцінка задоволеності стейкхолдерів потребує постійного моніторингу, аналізу та контролю з боку видавничо-поліграфічного підприємства. Моніторинг та аналіз без правильної відповіді на дії стейкхолдерів не принесе потрібних результатів. Розрахунок конкурентоспроможність видавничо-полігафічного підприємства дозволить підтримувати конкурентні переваги підприємству. Впровадження системи підтримки прийняття рішень в автоматизовану систему видавничо-поліграфічного підприємства дозволить приймати підприємству обґрунтовані рішення.

Клієнтоорієнтованість видавничо-поліграфічного підприємства потребує використання сучасних технологій. Ведуче місце серед цих технологій займають CRM-системи. Автоматизовані системи засновані на CRM-технологіях мають місце на ринку поліграфічних послуг, але жодна з них не надає можливість для удосконалення ефективності взаємовідносин видавничо-поліграфічного підприємства з стейкхолдерами. Тож розробка такої системи, яка б відповідала усім вимогам видавничо-поліграфічного підприємства та давала можливість ефективна приймати рішення є доволі актуальною

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

/

Посилання

Опубліковано
2021-11-29
Як цитувати
Андрющенко, Т. (2021). Автоматизація побудови відносин видавничо-поліграфічних підприємств із стейкхолдерами. Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна, серія «Математичне моделювання. Інформаційні технології. Автоматизовані системи управління», 52, 6-11. https://doi.org/10.26565/2304-6201-2021-52-01
Розділ
Статті