Cтворення мультимедійних підручників з урахуванням міждисциплінарних зв’язків

  • Тетяна Альбертівна Григорова
  • Юлія Григорівна Зіненко
Ключові слова: мультимедійні підручники; міждисциплінарні зв’язки; психологія людського мислення

Анотація

В статті запропоновано методику створення мультимедійних підручників, яка дозволяє виявити міждисциплінарні зв’язки, наприклад: «Математичний аналіз» та «Комп’ютерна графіка» і реалізувати їх у вигляді зв’язків тем, які відображаються на одній сторінці підручника або у вигляді посилань на сторінку іншого підручника або глосарію з конкретизацією формул, виразів, аксіом, правил або теорем, які безпосередньо відносяться до теми, яка розглядається.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Бондаревский, В.Б. Воспитание интереса к знаниям / В.Б. Бондаревский. – М.: Просвещение, 1985. – 144 с.

Валович Е.С. Задачи межпредметного содержания как средство развития диалектического мышления //Наука и образование. — Горно-Алтайск: Мин-во образования и науки Респ. Алтай; ГАГУ, 1998. №1. - С.64.

Верченко, С. Б. Реализация межпредметных связей при формировании пространственных представлений учащихся / С. Б. Верченко // Математика в школе. – 1985. – №5. – С. 31.

Максимова В. Н. Межпредметные связи в процессе обучения. — М.: Просвещение, 1988. 192 с.

Пиаже Ж. Психология интеллекта. – М.: Директмедиа Паблишинг, 2008. – 351 с.

Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии: В 2т. М.: Педагогика, 1989. - Т. 1 - 489 с. - Т.2. - 328
Опубліковано
2014-04-28
Як цитувати
Григорова, Т. А., & Зіненко, Ю. Г. (2014). Cтворення мультимедійних підручників з урахуванням міждисциплінарних зв’язків. Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна, серія «Математичне моделювання. Інформаційні технології. Автоматизовані системи управління», 24(1105), 60-65. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/mia/article/view/14249
Розділ
Статті