Брендінг як напрям вдосконалення рекламної стратегії туристичного підприємства.

  • Наталія Данько
Ключові слова: реклама, брендінг, туристичне підприємство,

Анотація

Стаття присвячена обґрунтуванню напрямків вдосконалення стратегії рекламної кампанії на туристичному підприємстві. У статті висвітлені науково-теоретичні основи та особливості рекламної діяльності туристичних підприємств. Проаналізовано рекламну діяльність туристичних підприємств. Запропоновано стратегію підсилення бренду для підвищення ефективності рекламної кампанії.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Аакер Д. Создание сильных брендов / Дэвид Аакер ; [пер. с англ. С. А. Старов и др.]. – М. : Издательский дом Гребенникова, 2003. – 435 с.

Анхолт С. Брендинг: дорога к мировому рынку / Симон Анхолт ; [пер. с англ. Ю. В. Алабина]. – М. : КУДИЦ-ОБРАЗ, 2004. – 270 c.

Блайд Д. Маркетинговые коммуникации: Что? Как? И почему? Пер. с англ. – Днепропетровск: Баланс-Клуб, 2004. – 368 с.

Годин А. М. Брендинг : учебное пособие / А. М. Годин, А. А. Дмитриев, И. Б. Бабленков. – М. : ИТК "Дашков и Ко", 2004. – 364 с.

Кафтанаджиев Х. Гармония в рекламной коммуникации / Христо Кафтанаджиев. - М.: Эксмо, 2005. - 85 с.

Мокшанцев Р.И. Психология рекламы: Учебное пособие. / Р.И. Мокшанцев – Москва: Инфра – М, 2009. – 320 с. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.biblioclub.ru

Огилви Д. Огилви о рекламе / Д. Огилви. – М. : Эксмо, 2007. – 229 с.

Торстен Н. Конкурентный брендинг: Заставьте чужой опыт работать на себя! / Нильсон Торстен ; [пер. с англ. С. Жильцова]. – СПб. : Питер, 2003. – 207 с.

Туристичний імідж регіону : монографія / [А. М. Байназаров, О. В. Бойко, О. О. Вишневська та ін.] ; за ред. : А. Ю. Парфіненко ; Харк. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна. - Х. : ХНУ, 2011. - 311 с.

Cohen P. Advertising. – Prentice Hall, Englewood Clifs. – 1986. – 536 с.
Цитовано
Як цитувати
Данько, Н. (1). Брендінг як напрям вдосконалення рекламної стратегії туристичного підприємства. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм, (1086), 133-136. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/irtb/article/view/4744