Брендінг як напрям вдосконалення рекламної стратегії туристичного підприємства.
Abstract
Стаття присвячена обґрунтуванню напрямків вдосконалення стратегії рекламної кампанії на туристичному підприємстві. У статті висвітлені науково-теоретичні основи та особливості рекламної діяльності туристичних підприємств. Проаналізовано рекламну діяльність туристичних підприємств. Запропоновано стратегію підсилення бренду для підвищення ефективності рекламної кампанії.
Downloads
Download data is not yet available.
References
Аакер Д. Создание сильных брендов / Дэвид Аакер ; [пер. с англ. С. А. Старов и др.]. – М. : Издательский дом Гребенникова, 2003. – 435 с.
Анхолт С. Брендинг: дорога к мировому рынку / Симон Анхолт ; [пер. с англ. Ю. В. Алабина]. – М. : КУДИЦ-ОБРАЗ, 2004. – 270 c.
Блайд Д. Маркетинговые коммуникации: Что? Как? И почему? Пер. с англ. – Днепропетровск: Баланс-Клуб, 2004. – 368 с.
Годин А. М. Брендинг : учебное пособие / А. М. Годин, А. А. Дмитриев, И. Б. Бабленков. – М. : ИТК "Дашков и Ко", 2004. – 364 с.
Кафтанаджиев Х. Гармония в рекламной коммуникации / Христо Кафтанаджиев. - М.: Эксмо, 2005. - 85 с.
Мокшанцев Р.И. Психология рекламы: Учебное пособие. / Р.И. Мокшанцев – Москва: Инфра – М, 2009. – 320 с. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.biblioclub.ru
Огилви Д. Огилви о рекламе / Д. Огилви. – М. : Эксмо, 2007. – 229 с.
Торстен Н. Конкурентный брендинг: Заставьте чужой опыт работать на себя! / Нильсон Торстен ; [пер. с англ. С. Жильцова]. – СПб. : Питер, 2003. – 207 с.
Туристичний імідж регіону : монографія / [А. М. Байназаров, О. В. Бойко, О. О. Вишневська та ін.] ; за ред. : А. Ю. Парфіненко ; Харк. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна. - Х. : ХНУ, 2011. - 311 с.
Cohen P. Advertising. – Prentice Hall, Englewood Clifs. – 1986. – 536 с.
Анхолт С. Брендинг: дорога к мировому рынку / Симон Анхолт ; [пер. с англ. Ю. В. Алабина]. – М. : КУДИЦ-ОБРАЗ, 2004. – 270 c.
Блайд Д. Маркетинговые коммуникации: Что? Как? И почему? Пер. с англ. – Днепропетровск: Баланс-Клуб, 2004. – 368 с.
Годин А. М. Брендинг : учебное пособие / А. М. Годин, А. А. Дмитриев, И. Б. Бабленков. – М. : ИТК "Дашков и Ко", 2004. – 364 с.
Кафтанаджиев Х. Гармония в рекламной коммуникации / Христо Кафтанаджиев. - М.: Эксмо, 2005. - 85 с.
Мокшанцев Р.И. Психология рекламы: Учебное пособие. / Р.И. Мокшанцев – Москва: Инфра – М, 2009. – 320 с. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.biblioclub.ru
Огилви Д. Огилви о рекламе / Д. Огилви. – М. : Эксмо, 2007. – 229 с.
Торстен Н. Конкурентный брендинг: Заставьте чужой опыт работать на себя! / Нильсон Торстен ; [пер. с англ. С. Жильцова]. – СПб. : Питер, 2003. – 207 с.
Туристичний імідж регіону : монографія / [А. М. Байназаров, О. В. Бойко, О. О. Вишневська та ін.] ; за ред. : А. Ю. Парфіненко ; Харк. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна. - Х. : ХНУ, 2011. - 311 с.
Cohen P. Advertising. – Prentice Hall, Englewood Clifs. – 1986. – 536 с.
Cited
How to Cite
Данько, Н. (1). Брендінг як напрям вдосконалення рекламної стратегії туристичного підприємства. The Journal of V. N. Karazin Kharkiv National University. Series: International Relations. Economics. Country Studies. Tourism, (1086), 133-136. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/irtb/article/view/4744
Section
Country studies. Tourism
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication of this work under the terms of a license Creative Commons Attribution License 4.0 International (CC BY 4.0).
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work.