Застосування комплексу маркетингу в сфері туризму
Ключові слова:
маркетинг, аутсорсинг, реклама, стратегія, туристичний продукт,
Анотація
Стаття присвячена проблемам впровадження та використання принципів маркетингу в діяльності підприємств ринку туристичних послуг. Розглянуто існуючу систему інструментів маркетингу, межі й можливості її використання в туристичному бізнесі та визначено і проаналізовано фактори, що впливають на ринок туристичних послуг в Україні.
Здійснено аналіз сучасного стану маркетингової діяльності в туристичній галузі та наведено напрями його подальшого розвитку.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
Гуляев В. Г. Организация туристской деятельности / В. Г. Гуляев. – М. : Нолидж, 2006. – 305 с.
Жукова Н. Л. Розвиток системи маркетингу туристичних послуг / Н. Л. Жукова. – Донецьк, 2012. – С. 202.
Котлер Ф. Маркетинг. Гостеприимство и туризм : учебник для вузов : / Ф. Котлер, Дж. Боуэн, Дж. Мейкенз; пер. с англ. – М. : ЮНИТИ, 2008. – 787 с.
Михайліченко Г. І. Удосконалення технології створення туристичного продукту / Г. І. Михайліченко // Вісник КДТЕУ. – 2013. – №2. – С. 41–50.
Сапрунова В. Б. Туризм: эволюция, структура, маркетинг / В. Б Сапрунова . – М. : Ось–89, 2007. – 160 с.
Цыбух В. Туризм – дело государственное / В. Цыбух // Голос Украины. – 2009. – 18 авг. – С. 5.
Bull A. The Economics of Travel and Tourism / A. Bull. – London : Pitman, 2011.
Burton R. Travel Geography / R. Burton. – Longman, 2012.
Holloway J.C.Ch. Marketing for Tourism / J.C.Ch. Holloway, Ch. Robinson. – Longman, 2013.
Жукова Н. Л. Розвиток системи маркетингу туристичних послуг / Н. Л. Жукова. – Донецьк, 2012. – С. 202.
Котлер Ф. Маркетинг. Гостеприимство и туризм : учебник для вузов : / Ф. Котлер, Дж. Боуэн, Дж. Мейкенз; пер. с англ. – М. : ЮНИТИ, 2008. – 787 с.
Михайліченко Г. І. Удосконалення технології створення туристичного продукту / Г. І. Михайліченко // Вісник КДТЕУ. – 2013. – №2. – С. 41–50.
Сапрунова В. Б. Туризм: эволюция, структура, маркетинг / В. Б Сапрунова . – М. : Ось–89, 2007. – 160 с.
Цыбух В. Туризм – дело государственное / В. Цыбух // Голос Украины. – 2009. – 18 авг. – С. 5.
Bull A. The Economics of Travel and Tourism / A. Bull. – London : Pitman, 2011.
Burton R. Travel Geography / R. Burton. – Longman, 2012.
Holloway J.C.Ch. Marketing for Tourism / J.C.Ch. Holloway, Ch. Robinson. – Longman, 2013.
Цитовано
Як цитувати
Євтушенко, О. (1). Застосування комплексу маркетингу в сфері туризму. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм, (4 (1144, 2), 166-170. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/irtb/article/view/4544
Розділ
Країнознавство. Туризм
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License 4.0 International (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).