Креативні індустрії як чинник розвиток туризму в Полтавський області

  • Панова Ірина Олексіївна Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна https://orcid.org/0000-0002-1975-5644
  • Степаненко Вікторія Іванівна Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна https://orcid.org/0000-0001-6022-5592
Ключові слова: креативна економіка, креативні індустрії, креативне середовище, культура

Анотація

У сучасному світі туризм – це надзвичайно багатогранна галузь, яка об’єднує історію, географію, культуру більше того показує рівень розвитку сучасного суспільства. Вагомою складовою туристичної індустрії є креативний сектор, саме для відвідування різноманітних локацій мільйони людей кожного року вирушають до інших країн, аби на власні очі побачити твори мистецтва чи доторкнутися знакових місць. Креативний економіка сприяє створенню креативних хабів, які з кожним роком набувають все більшої популярності. Різноманітні фестивалі, ярмарки, виставки, музеї, театри та парки розваг успішно функціонують по усьому світу і, звичайно, в Україні. Подальший розвиток та популяризація українських національних свят, традицій та історії може стати головним рушієм у розвитку міжнародного туризму в державі. Зокрема, Полтавська область має колосальний потенціал для розвитку культурних центрів і локацій із перспективою розвитку внутрішнього туризму й збільшенням туристичних потоків до майбутніх креативних кластерів. Предметом дослідження обрано креативні індустрії як чинник розвиток туризму в Полтавський області. Мета роботи – дослідження креативні індустрії як чинник розвиток туризму в Полтавський області. Для досягнення мети в роботі поставлено та вирішено наступні завдання, а саме: проаналізовано дестинації креативних індустрій країни; визначено перспективи розвитку креативних індустрій в Полтавській області. Дослідження проводилось за допомоги методів оцінки, аналітики, порівняння, статистики, графічного, описового, картографічного. Отримано наступні результати: кожна область України потребує дій з боку влади для розширення та покращення наявних об’єктів креативної економіки, зокрема й Полтавська область. Національна стратегія розвитку декларує передачу повноважень культурного розвитку громадам, а відтак саме місцева влада має врегульовувати та передбачати розвиток галузі на місцях. Була створена програма розвитку культури Полтави на 2020-2024, яка передбачає пошук шляхів недержавного фінансування, тобто пошук інвесторів чи спонсорів. «Полтава туристична» на 2020-2026 рр. – це програма яка має знайти шлях підвищення кількості туристів, аналізуючи наявні проблеми та вирішуючи їх.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

/

Посилання

Опубліковано
2022-08-01
Цитовано
Як цитувати
Панова Ірина Олексіївна, & Степаненко Вікторія Іванівна. (2022). Креативні індустрії як чинник розвиток туризму в Полтавський області. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм, (15), 115-124. https://doi.org/10.26565/2310-9513-2022-15-12