Креативні індустрії як чинник розвиток туризму в Полтавський області
Анотація
У сучасному світі туризм – це надзвичайно багатогранна галузь, яка об’єднує історію, географію, культуру більше того показує рівень розвитку сучасного суспільства. Вагомою складовою туристичної індустрії є креативний сектор, саме для відвідування різноманітних локацій мільйони людей кожного року вирушають до інших країн, аби на власні очі побачити твори мистецтва чи доторкнутися знакових місць. Креативний економіка сприяє створенню креативних хабів, які з кожним роком набувають все більшої популярності. Різноманітні фестивалі, ярмарки, виставки, музеї, театри та парки розваг успішно функціонують по усьому світу і, звичайно, в Україні. Подальший розвиток та популяризація українських національних свят, традицій та історії може стати головним рушієм у розвитку міжнародного туризму в державі. Зокрема, Полтавська область має колосальний потенціал для розвитку культурних центрів і локацій із перспективою розвитку внутрішнього туризму й збільшенням туристичних потоків до майбутніх креативних кластерів. Предметом дослідження обрано креативні індустрії як чинник розвиток туризму в Полтавський області. Мета роботи – дослідження креативні індустрії як чинник розвиток туризму в Полтавський області. Для досягнення мети в роботі поставлено та вирішено наступні завдання, а саме: проаналізовано дестинації креативних індустрій країни; визначено перспективи розвитку креативних індустрій в Полтавській області. Дослідження проводилось за допомоги методів оцінки, аналітики, порівняння, статистики, графічного, описового, картографічного. Отримано наступні результати: кожна область України потребує дій з боку влади для розширення та покращення наявних об’єктів креативної економіки, зокрема й Полтавська область. Національна стратегія розвитку декларує передачу повноважень культурного розвитку громадам, а відтак саме місцева влада має врегульовувати та передбачати розвиток галузі на місцях. Була створена програма розвитку культури Полтави на 2020-2024, яка передбачає пошук шляхів недержавного фінансування, тобто пошук інвесторів чи спонсорів. «Полтава туристична» на 2020-2026 рр. – це програма яка має знайти шлях підвищення кількості туристів, аналізуючи наявні проблеми та вирішуючи їх.
Завантаження
Посилання
/Посилання
Благодійний проєкт «Щирі». URL: https://uifh.org/ua/projects-2/shhiri/ (дата звернення: 14.05.2022).
Відомі фестивалі України: якими були перші фестивалі та як сьогодні розважається молодь. URL: https://fun.24tv.ua/ru/izvestnye-festivali-ukrainy-kakimi-byli-pervye-ukraina-novosti_n1708584#2 (дата звернення: 10.05.2022).
Динаміка зростання аудиторії соціальних мереж: порівнюємо квартальні звіти DataReportal за 2020 і 2021 роки. URL: https://web-promo.ua/ua/blog/dinamika-rosta-auditorii-socialnyh-setej-cravnivaem-kvartalnye-otchety-datareportal-za-2020-i-2021-gody/ (дата звернення: 13.05.2022).
Дослідження «Креативна економіка – нова економічна епоха XXI ст.». Висновки й тренди. URL: https://creativity.ua/marketing-and-advertising/doslidzhennia-kreatyvna-ekonomika-nova-ekonomichna-epokha-khkhi-st-vysnovky-i-trendy/] (дата звернення: 11.05.2022).
Креативні індустрії – радикальні зміни. URL: https://gwaramedia.com/kreatyvni-industriyi-shho-de-yak/ (дата звернення: 13.05.2022).
Найпопулярніші соціальні мережі в Україні та країнах світу у 2020. URL: https://uaspectr.com/2020/06/23/najpopulyarnishi-sotsialni-merezhi-v-ukrayini-ta-krayinah-svitu-2020/ (дата звернення: 13.05.2022).
Полтавщина туристична: логотип і бренд бук регіону. URL: https://np.pl.ua/2020/08/poltavshchyna-turystychna-prezentuvaly-lohotyp-i-brend-buk-rehionu/ (дата звернення: 14.05.2022).
Презентували туристичний логотип Полтавщини. URL: https://poltava.to/news/56871/ (дата звернення: 14.05.2022).
П'ять іноземних фільмів про Україну. URL: https://elle.ua/ludi/novosty/5-nozemnih-flmv-pro-ukranu/ (дата звернення: 13.05.2022).
Сім відомих закордонних фільмів у яких згадується Україна. URL: https://ranok.ictv.ua/ua/2021/10/11/7-vidomih-zakordonnih-filmiv-v-yakih-zgaduyetsya-ukrayina/ (дата звернення: 09.05.2022).
Стратегія економічного розвитку міста Полтави на період до 2027 року. URL: http://pleddg.org.ua/wp-content/uploads/2018/09/Strategiya-Poltava.pdf (дата звернення: 01.05.2022).
Стратегія розвитку Полтавської області 2021-2027. URL: https://www.minregion.gov.ua/wp-content/uploads/2020/05/strategiya-rozvytku-poltavskoyi-oblasti-2021-2027.pdf (дата звернення: 07.05.2022).
Топ-10 фільмів про Чорнобильську катастрофу. URL: https://portal.lviv.ua/news/2015/12/14/top-10-filmiv-pro-chornobilsku-katastrofu (дата звернення: 14.05.2022)
Український культурний фонд. URL: https://ucf.in.ua/.(дата звернення: 11.05.2022)
Укрінформ. Мультимедійна платформа іномовлення України. URL: https://www.ukrinform.ua/rubric-technology/2797152-v-ukraini-kilkist-internetkoristuvaciv-zrosla-do-23-miljoniv.html (дата звернення: 10.05.2022).
Castelul Bran a primit în perioada ianuarie – septembrie 2021 numai. URL: https://www.zf.ro/companii/castelul-bran-primit-perioada-ianuarie-septembrie-2021-numai-337-000-20301015 (дата звернення: 12.05.2022).
Research&Branding Group. URL: https://rb.com.ua/ (дата звернення: 12.05.2022).
1 Blaghodijnyj projekt «Shhyri». Available at: https://uifh.org/ua/projects-2/shhiri/ (accessed 14.05.2022).
2 Vidomi festyvali Ukrajiny: jakymy buly pershi festyvali ta jak sjoghodni rozvazhajetjsja molodj. Available at: https://fun.24tv.ua/ru/izvestnye-festivali-ukrainy-kakimi-byli-pervye-ukraina-novosti_n1708584#2 (accessed: 10.05.2022).
3 Dynamika zrostannja audytoriji socialjnykh merezh: porivnjujemo kvartaljni zvity DataReportal za 2020 i 2021 roky. Available at: https://web-promo.ua/ua/blog/dinamika-rosta-auditorii-socialnyh-setej-cravnivaem-kvartalnye-otchety-datareportal-za-2020-i-2021-gody/ (accessed:13.05.2022).
4 Doslidzhennja «Kreatyvna ekonomika – nova ekonomichna epokha XXI st.». Vysnovky j trendy. Available at: https://creativity.ua/marketing-and-advertising/doslidzhennia-kreatyvna-ekonomika-nova-ekonomichna-epokha-khkhi-st-vysnovky-i-trendy/] (accessed:11.05.2022).
5 Kreatyvni industriji – radykaljni zminy. Available at: https://gwaramedia.com/kreatyvni-industriyi-shho-de-yak/ (accessed:13.05.2022).
6 Najpopuljarnishi socialjni merezhi v Ukrajini ta krajinakh svitu u 2020. Available at: https://uaspectr.com/2020/06/23/najpopulyarnishi-sotsialni-merezhi-v-ukrayini-ta-krayinah-svitu-2020/ (accessed:13.05.2022).
7 Poltavshhyna turystychna: loghotyp i brend buk reghionu. Available at: https://np.pl.ua/2020/08/poltavshchyna-turystychna-prezentuvaly-lohotyp-i-brend-buk-rehionu/ (accessed: 14.05.2022).
8 Prezentuvaly turystychnyj loghotyp Poltavshhyny. Available at: https://poltava.to/news/56871/ (accessed:14.05.2022).
9 P'jatj inozemnykh filjmiv pro Ukrajinu. Available at: https://elle.ua/ludi/novosty/5-nozemnih-flmv-pro-ukranu/ (accessed:13.05.2022).
10 Sim vidomykh zakordonnykh filjmiv u jakykh zghadujetjsja Ukrajina. Available at: https://ranok.ictv.ua/ua/2021/10/11/7-vidomih-zakordonnih-filmiv-v-yakih-zgaduyetsya-ukrayina/ (accessed:09.05.2022).
11 Strateghija ekonomichnogho rozvytku mista Poltavy na period do 2027 roku. Available at: http://pleddg.org.ua/wp-content/uploads/2018/09/Strategiya-Poltava.pdf (accessed: 01.05.2022).
12 Strateghija rozvytku Poltavsjkoji oblasti 2021-2027. Available at: https://www.minregion.gov.ua/wp-content/uploads/2020/05/strategiya-rozvytku-poltavskoyi-oblasti-2021-2027.pdf (accessed: 07.05.2022).
13 Top-10 filjmiv pro Chornobyljsjku katastrofu. Available at: https://portal.lviv.ua/news/2015/12/14/top-10-filmiv-pro-chornobilsku-katastrofu (accessed:14.05.2022)
14 Ukrajinsjkyj kuljturnyj fond. Available at: https://ucf.in.ua/.(accessed: 11.05.2022)
15 Ukrinform. Muljtymedijna platforma inomovlennja Ukrajiny. Available at: https://www.ukrinform.ua/rubric-technology/2797152-v-ukraini-kilkist-internetkoristuvaciv-zrosla-do-23-miljoniv.html (accessed:10.05.2022).
16 Castelul Bran a primit în perioada ianuarie – septembrie 2021 numai. Available at: https://www.zf.ro/companii/castelul-bran-primit-perioada-ianuarie-septembrie-2021-numai-337-000-20301015 (accessed:12.05.2022).
17 Research&Branding Group. Available at: https://rb.com.ua/ (accessed:12.05.2022).
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License 4.0 International (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).