Аналіз готельно-ресторанного підприємства для розробки маркетингової стратегії, на прикладі ресторану «Мілена»
Анотація
Предметом дослідження є аналіз готельно-ресторанного підприємства з метою розробки маркетингової стратегії, на прикладі ресторану «Мілена». В епоху всеохоплюючої інформатизації суспільства ринкова конкуренція відіграє важливу роль у прогнозуванні та плануванні довгострокового розвитку підприємств, в основі якого є стратегічне управління ефективністю бізнес-процесів. Метою статті є аналіз конкретного підприємства готельно-ресторанної сфери для розробки ефективної маркетингової стратегії. Багато підприємців вважають за непотрібним тримати відділ маркетингу на підприємстві або витрачати 30% прибутку на маркетинг. Провівши аналіз робіт вчених сьогодення, було сформульовано поняття маркетингова стратегія, а саме – це призма певних дій та методів, через яку формується та діє підприємство. Підприємство, що працює в сучасній ринковій економіці, для покращення своїх результатів діяльності, повинно постійно аналізувати внутрішнє та зовнішнє середовище, дії конкурентів, досліджувати потреби споживачів та тенденції їх зміни. Завдання проаналізувати діяльність готельно-ресторанного підприємства «Мілена». Виявити сильні та слабкі сторони ресторану, проаналізувати цільову аудиторію м. Харкова та проаналізувати роботу конкурентів. Методи: аналіз сторінок підприємства та його конкурентів у соціальних мережах. Проведення опитування цільової аудиторії та аналіз даних опитування. Результати: запропоновано необхідні заходи для ребредингу ресторану. Було запропоновано впровадження нових технологій на підприємство. Рекомендовано звернути увагу на більш молоду аудиторію м. Харкова. Висновки: було проаналізовано загальні показники та показники маркетингової діяльності ресторанів. Щоб бути успішним, ресторан повинен мати можливість задовольнити очікування споживачів, розуміючи причини, з яких клієнти обирають той чи інший тип ресторану. Більше того, оскільки споживчий ринок стає дедалі більш фрагментованим, ресторани повинні усвідомлювати потреби диференціації сегмента споживачів та залучати цільових клієнтів, фокусуючись на їхніх важливих атрибутах ресторану під час вибору місця обіду. Це порівняння констатує менеджерам та керівникам ресторану «Мілена» дії та тактики конкурентів, які успішно просувають свою маркетингову діяльність.
Завантаження
Посилання
/Посилання
Балабанова Л.В. SWOT-аналіз – основа формування маркетингових стратегій: навч. посіб.; за ред. Л.В. Балабанової; 2-е вид., випр. і доп. К.: Знання, 2005. 301 с.
Божко В. М. Маркетинговий потенціал : сутність, складові та взаємозв’язок з економічним потенціалом підприємства. Економічний форум. №1. 2012. С. 210−217.
Борисова О. В. Оцінка ефективності інноваційної політики підприємств ресторанного господарства : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук «Економіка та управління підприємствами», Х. : 2011. 20 с
Головчук Ю.О. Маркетингова домінанта розвитку конкурентних переваг підприємства в умовах інформаційної економіки. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2017. № 3. URL : http://nbuv.gov.ua/UJRN/ Vchnu_ekon_2017_6%281%29__15
Джонсон Д. Шоулз К., Уиттингтон Р. Корпоративная стратегия: теория и практика. М.: Издательский дом «Вильямс», 2007. 800 с.
Карпов В.А. Планування та аналіз підприємницьких проектів. Одеса: ОНЕУ, 2014. – 243 c.
Мордвінцева Т. В. Необхідність і умови використання маркетингових структур. Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. 2010. № 2. С. 184-187.
Смолянюк О. В. Соціальні мережі: значення для маркетингової діяльності. Економіка та держава. 2013
Шталь Т. В. Маркетингові стратегії підприємства ресторанного господарства: автореферат дис. на здоб. наук. ступ. докт. економ. наук. Донецьк, 2012. 41 с
Штефанич Д. А. та ін. Маркетинговий аналіз: навч. посіб. Тернопіль: Економічна думка, 2012. 296 с.
Balabanova L.V. (2005) SWOT-analiz – osnova formuvannia marketynhovykh stratehii [SWOT-analysis - the basis for the formation of marketing strategies: textbook]: navch. posib.; za red. L.V. Balabanovoi; 2-e vyd., vypr. i dop. K.: Znannia, 301 s. (in Ukrainian)
Bozhko V. M. (2012) Marketynhovyi potentsial : sutnist, skladovi ta vzaiemozviazok z ekonomichnym potentsialom pidpryiemstva [Marketing potential: essence, components and relationship with the economic potential of the enterprise]. Ekonomichnyi forum. №1. S. 210−217. (in Ukrainian)
Borysova O. V. (2011) Otsinka efektyvnosti innovatsiinoi polityky pidpryiemstv restorannoho hospodarstva [Estimation of efficiency of innovative policy of enterprises of restaurant economy] : avtoref. dys. na zdobuttia nauk. stupenia kand. ekon. nauk «Ekonomika ta upravlinnia pidpryiemstvamy», Kh. : 20 s (in Ukrainian)
Holovchuk Yu.O. (2017) Marketynhova dominanta rozvytku konkurentnykh perevah pidpryiemstva v umovakh informatsiinoi ekonomiky [Marketing dominant of the development of competitive advantages of the enterprise in the information economy]. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu. Ekonomichni nauky. № 3. URL : http://nbuv.gov.ua/UJRN/ Vchnu_ekon_2017_6%281%29__15 (in Ukrainian)
Dzhonson D. Shoulz K., Uyttynhton R. (2007) Korporatyvnaia stratehyia: teoryia y praktyka [Corporate Strategy: Theory and Practice], M.: Yzdatelskyi dom «Vyliams». 800 s (in Russian)
Karpov V.A. (2014) Planuvannia ta analiz pidpryiemnytskykh proektiv [Planning and analysis of business projects]. Odesa: ONEU. 243 c (in Ukrainian)
Mordvintseva T. V. (2010) Neobkhidnist i umovy vykorystannia marketynhovykh struktur [Necessity and conditions of use of marketing structure]. Derzhava ta rehiony. Seriia: Ekonomika ta pidpryiemnytstvo. № 2. S. 184-187. (in Ukrainian)
Smolianiuk O. V. (2013) Sotsialni merezhi: znachennia dlia marketynhovoi diialnosti [Social networks: significance for marketing activities]. Ekonomika ta derzhava. (in Ukrainian)
Shtal T. V. (2012) Marketynhovi stratehii pidpryiemstva restorannoho hospodarstva [Marketing strategies of the restaurant industry]: avtoreferat dys. na zdob. nauk. stup. dokt. ekonom. nauk. Donetsk, 41 s (in Ukrainian)
Shtefanych D. A. ta in (2012) Marketynhovyi analiz: navch. Posib [Marketing analysis]. Ternopil: Ekonomichna dumka. 296 s. (in Ukrainian)
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License 4.0 International (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).