Аналіз готельно-ресторанного підприємства для розробки маркетингової стратегії, на прикладі ресторану «Мілена»

  • Соколовська Олена Олександрівна Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна https://orcid.org/0000-0002-6422-8915
  • Данько Наталія Іванівна Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна https://orcid.org/0000-0002-2977-6641
  • Михальчук Анастасія Сергіївна Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
Ключові слова: Маркетингова стратегія, аналіз підприємства, цільова аудиторія, аналіз, соціальні мережі

Анотація

Предметом дослідження є аналіз готельно-ресторанного підприємства з метою розробки маркетингової стратегії, на прикладі ресторану «Мілена».  В епоху всеохоплюючої інформатизації суспільства ринкова конкуренція відіграє важливу роль у прогнозуванні та плануванні довгострокового розвитку підприємств, в основі якого є стратегічне управління ефективністю бізнес-процесів.  Метою статті є аналіз конкретного підприємства готельно-ресторанної сфери для розробки ефективної маркетингової стратегії. Багато підприємців вважають за непотрібним тримати відділ маркетингу на підприємстві або витрачати 30% прибутку на маркетинг. Провівши аналіз робіт вчених сьогодення, було сформульовано поняття маркетингова стратегія, а саме – це призма певних дій та методів, через яку формується та діє підприємство. Підприємство, що працює в сучасній ринковій економіці, для покращення своїх результатів діяльності, повинно постійно аналізувати внутрішнє та зовнішнє середовище, дії конкурентів, досліджувати потреби споживачів та тенденції їх зміни. Завдання проаналізувати діяльність готельно-ресторанного підприємства «Мілена». Виявити сильні та слабкі сторони ресторану, проаналізувати цільову аудиторію м. Харкова та проаналізувати роботу конкурентів. Методи: аналіз сторінок підприємства та його конкурентів у соціальних мережах. Проведення опитування цільової аудиторії та аналіз даних опитування. Результати: запропоновано необхідні заходи для ребредингу ресторану. Було запропоновано впровадження нових технологій на підприємство. Рекомендовано звернути увагу на більш молоду аудиторію м. Харкова. Висновки: було проаналізовано загальні показники та показники маркетингової діяльності ресторанів. Щоб бути успішним, ресторан повинен мати можливість задовольнити очікування споживачів, розуміючи причини, з яких клієнти обирають той чи інший тип ресторану. Більше того, оскільки споживчий ринок стає дедалі більш фрагментованим, ресторани повинні усвідомлювати потреби диференціації сегмента споживачів та залучати цільових клієнтів, фокусуючись на їхніх важливих атрибутах ресторану під час вибору місця обіду. Це порівняння констатує менеджерам та керівникам ресторану «Мілена» дії та тактики конкурентів, які успішно просувають свою маркетингову діяльність.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

/

Посилання

Опубліковано
2021-12-30
Цитовано
Як цитувати
Соколовська Олена Олександрівна, Данько Наталія Іванівна, & Михальчук Анастасія Сергіївна. (2021). Аналіз готельно-ресторанного підприємства для розробки маркетингової стратегії, на прикладі ресторану «Мілена». Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм, (14), 161-168. https://doi.org/10.26565/2310-9513-2021-14-16