Сучасні тенденції маркетингу на туристичних підприємствах
Анотація
У статті проаналізовано сучасні тенденції маркетингу на туристичних підприємствах. Досліджено сутність понять «маркетинг» та «маркетинг у туризмі». Уточнено особливості управління маркетингом на підприємствах туристичної галузі через призму трактувань сучасних науковців. Наведено специфічні характеристики туристичного продукту та їх вплив реалізацію маркетингової стратегії туристичного підприємства. У статті також виявлені тенденції розвитку туризму, що притаманні йому на світовому рівні в умовах глобалізації, основними з яких є зростання туристичних потоків, підвищення вимог до якості та зміни у спрямованості туристичних послуг, зростання різноманітності туристичних продуктів, використання сучасних інформаційних технологій при наданні туристичних послуг. Завдяки цьому було виявлено сучасні концепції маркетингу на туристичних підприємствах
Завантаження
Посилання
Квартальнов В. А. Туризм : учебник. М.: Финансы и статистика, 2002. 320 с.
Котлер Ф. Как создать, завоевать и удержать рынок. М.: Альпина Бизнес Букс, 2008. 283 с.
Котлер Ф. Основы маркетинга. М.: Вильямс, 2007. 656 с.
Котлер Ф., Армстронг Г. Основы маркетинга : профессиональное издание. М.: Вильямс, 2010. 1072 с.
Липчук. В. В., Дудяк А. П., Бугіль С. Я. Маркетинг : Основи теорії та практики : навч. посібник. Львів: Магнолія плюс, 2003. 288 с.
Мельникова О. А. Маркетинг в туризмі : навчально-методичний посібник. Старобільськ: Видатництво ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2015. 152 с.
Новиков В. С. Инновации в туризме : учебное пособие. М.: Академия, 2010. 207 с.
Полещук Н. И. Основные тенденции развития международного туризма. Научный сброник Белорусского государственного университета. 2012. Вып.3. С.176-179
Полухина А. Н. Качество персонала в туристском сервисе. Социологические исследования. 2007. №2. С. 132-136
Правик Ю. М. Маркетинг туризму : підручник. – К.: Знання, 2008. 303 с.
Янкевич В. С., Безрукова Н. Л. Маркетинг в гостиничной индустрии и туризме: российский и международный опыт. – М.: Финансы и статистика, 2003. 416 с.
Державна служба статистики України. URL: http://www.ukrstat.gov.ua/ (дата звернення: 05.05.2017).
Перший український онлайн-журнал для професіоналів туристичного бізнесу. URL: http://turprofi.com.ua/ (дата звернення: 05.07.2017).
UNWTO World Tourism Barometer 2016. URL: http://tourlib.net/wto/UNWTO_Barometer_2016_01.pdf (дата звернення 05.07.2017).
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License 4.0 International (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).