Сучасні тенденції маркетингу на туристичних підприємствах

Ключові слова: маркетинг, маркетинг у туризмі, туристичне підприємство, маркетингова діяльність, тенденції маркетингу

Анотація

У статті проаналізовано сучасні тенденції маркетингу на туристичних підприємствах. Досліджено сутність понять «маркетинг» та «маркетинг у туризмі». Уточнено особливості управління маркетингом на підприємствах туристичної галузі через призму трактувань сучасних науковців. Наведено специфічні характеристики туристичного продукту та їх вплив реалізацію маркетингової стратегії туристичного підприємства. У статті також виявлені тенденції розвитку туризму, що притаманні йому на світовому рівні в умовах глобалізації, основними з яких є зростання туристичних потоків, підвищення вимог до якості та зміни у спрямованості туристичних послуг, зростання різноманітності туристичних продуктів, використання сучасних інформаційних технологій при наданні туристичних послуг. Завдяки цьому було  виявлено сучасні концепції маркетингу на туристичних підприємствах

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Дурович А. П., Копанев А. С. Маркетинг в туризме : учебное пособие. Мн. : «Экономпресс», 1998. 400 с.

Квартальнов В. А. Туризм : учебник. М.: Финансы и статистика, 2002. 320 с.

Котлер Ф. Как создать, завоевать и удержать рынок. М.: Альпина Бизнес Букс, 2008. 283 с.

Котлер Ф. Основы маркетинга. М.: Вильямс, 2007. 656 с.

Котлер Ф., Армстронг Г. Основы маркетинга : профессиональное издание. М.: Вильямс, 2010. 1072 с.

Липчук. В. В., Дудяк А. П., Бугіль С. Я. Маркетинг : Основи теорії та практики : навч. посібник. Львів: Магнолія плюс, 2003. 288 с.

Мельникова О. А. Маркетинг в туризмі : навчально-методичний посібник. Старобільськ: Видатництво ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2015. 152 с.

Новиков В. С. Инновации в туризме : учебное пособие. М.: Академия, 2010. 207 с.

Полещук Н. И. Основные тенденции развития международного туризма. Научный сброник Белорусского государственного университета. 2012. Вып.3. С.176-179

Полухина А. Н. Качество персонала в туристском сервисе. Социологические исследования. 2007. №2. С. 132-136

Правик Ю. М. Маркетинг туризму : підручник. – К.: Знання, 2008. 303 с.

Янкевич В. С., Безрукова Н. Л. Маркетинг в гостиничной индустрии и туризме: российский и международный опыт. – М.: Финансы и статистика, 2003. 416 с.

Державна служба статистики України. URL: http://www.ukrstat.gov.ua/ (дата звернення: 05.05.2017).

Перший український онлайн-журнал для професіоналів туристичного бізнесу. URL: http://turprofi.com.ua/ (дата звернення: 05.07.2017).

UNWTO World Tourism Barometer 2016. URL: http://tourlib.net/wto/UNWTO_Barometer_2016_01.pdf (дата звернення 05.07.2017).
Опубліковано
2018-04-17
Цитовано
Як цитувати
Danko, N., & Kurinna, S. (2018). Сучасні тенденції маркетингу на туристичних підприємствах. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія: Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм, (7), 102-108. https://doi.org/10.26565/2310-9513-2018-7-15