Стажування молодих вчених в освітніх установах Швеції
Анотація
Підтримка молодих науковців державами-партнерами України під час війни та по її закінченню є ключем до відновлення та відбудови нашої держави. Проєкти, які націлені на взаємодію між молодими та досвідченими науковцями дають змогу створити синергетичну дію, яка є рушієм до створення нових ідей. Участь в освітніх проєктах запорука отримання нового досвіду, формування нових компетентностей, які дозволяють всебічно охоплювати обрану проблематику у дослідженнях, шукати нові нестандартні підходи до вивчення та вирішення проблем. Аспіранти кафедри екологічного моніторингу та заповідної справи на початку нового навчального року взяли участь одразу у двох проєктах. Першимстав Швецький проєкт «Компетентнісна допомога для України — Competence Aid For Ukraine (CAFU)», який проходив у два етапи - дистанційно та очно з навчальним виїздом у Швецію. До проєкту долучились доцентка кафедри Анастасія Клєщ та аспірантка Аліна Гречко. Другим проєктом став CAPABLE (Common Academic Practices and Abilities in Learning for Research) програми SI Baltic Sea Neighbourhood, який також проходив в два етапи. Участь в цьому проєкті брали аспіранти Поліна Пономаренко, Вадим Гололобов та Євген Тертицький. Викладачі навчально-наукового інституту екології також долучились до обох частин цього проєкту. Серед залучених викладачів: професор Андрій Ачасов, доцентка Ганна Тітенко, доцентка Світлана Бурченко та викладачка Анна Кот.
Завантаження
Посилання
What are the Sustainable Development Goals? | Policy and advocacy | Sightsavers. Sightsavers. Re-trieved from https://www.sightsavers.org/policy-and-advocacy/global-goals/?gad_source=1&gclid=CjwKCAiA3ZC6BhBaEiwAeqfvyuJSjqnZaLyqjGV7OXrNHkF9bc_8IB-pOLW6nY8bn2E5-NqlrmsJMhoCI20QAvD_BwE
V. N. Karazin Kharkiv National University. (2024, October 18). Participation in the project "Competence Aid For Ukraine (CAFU)". Retrieved from https://ecology.karazin.ua/news/uchast-u-proiekti-kompetentnisna-dopomoga-dlja-ukraini-competence-aid-for-ukraine-cafu/
V. N. Karazin Kharkiv National University. (2024, October 18). Swedish project "Competence Aid For Ukraine (CAFU)" – Summary of results. Retrieved from https://ecology.karazin.ua/news/shveckij-proiekt-kompetentnisna-dopomoga-dlja-ukraini-competence-aid-for-ukraine-cafu-pidbittja-pidsumkiv/
V. N. Karazin Kharkiv National University. (2024, October 18). Karazin University studies Swedish sustainable development experience within the CAFU project. Retrieved from https://karazin.ua/news/karazinskyi-universytet-vyvchaie-shvedskyi-dosvid-staloho-ro/
V. N. Karazin Kharkiv National University. (2024, October 26). Karazin Institute of Environmental Sciences continues the implementation of the CAPABLE project with the support of the Baltic Universi-ty Programme. Retrieved from https://ecology.karazin.ua/news/navchalno-naukovij-istitut-ekologii-karazinskogo-universitetu-za-pidtrimki-baltijskoi-universitetskoi-programi-the-baltic-university-programme-prodovzhuie-realizaciju-proektu-capable/
Авторське право (c) 2024 Гречко А. А., Пономаренко П. Р., Тертицький Є. П., Гололобов В. В.

Цю роботу ліцензовано за Міжнародня ліцензія Creative Commons Attribution 4.0.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License 4.0 International (CC BY 4.0), котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
