Професійна боротьба та конструювання ідентичності в сфері соціальних медіа
Анотація
У статті представлено аналіз проблем, з якими стикаються професійні борці під час використання соціальних медіа, і аналіз різноманітних стратегій, які вони застосовують для створення успішного зв’язку між ідентичністю, яку вони представляють на рингу, та своєю присутністю в соціальних мережах. Через метафізичний розкол, який лежить у самій основі боротьби кейфеб, борець існує у двох різних реальностях – у світі реального життя з одного боку та у світі кейфеб з іншого. Наслідки цього стають все більш вагомими з перетворенням реслінгу на телевізійну форму розваги, і конфлікт стає ще більш підкресленим, коли реслінг вступає в контакт зі сферою соціальних мереж. Борець може взагалі відмовитися від соціальних медіа або використовувати соціальні медіа як продовження своєї персони на рингу, або він може ініціювати взаємодію між реальністю сфери соціальних медіа та сферою вільної боротьби. У другій частині я розглядаю проблеми, з якими стикаються представники реслінг-промоушену у своїх спробах створити доброзичливий і привабливий корпоративний стиль. Історично реслінг часто використовув різні негативні стереотипи, пов’язані зі статтю та расою, і ця спадщина продовжує переслідувати рекламні акції донині. Сучасні проблеми полягають у сфері соціальної справедливості та у жорстоких способах поводження промоутерів зі своїми працівниками: відсутність постійних контрактів, невизначеність щодо медичного страхування та спроби заборонити борцям користуватися соціальними мережами.
Завантаження
Посилання
Barthes, R. (1972). Mythologies. New York: The Noonday Press.
Brody, H. (2009). Swimming with piranhas: surviving the politics of professional wrestling. Toronto: ECW Press.
Catte, E., & Howard, J. (2018). “A secret fascination”: Profesional Wrestling, gender non-conformity and masculinity. In A. Horton (Ed.), Identity in professional wrestling: Essays on nationality, race and gender (pp. 137-148). Jefferson: McFarland & Company.
Cornette, J., & James, M. (2015). Tuesday night at the gardens: Pro wrestling in Louisville. Scotts Valley: CreateSpace.
Cornette, J., & James, M. (2013). Rags, paper and pins: The merchandising of Memphis wrestling. Scotts Valley: CreateSpace.
Edwards, D. (2020). Philosophy smackdown. Boston: Polity Press.
Harris, T. (2000). Red dragon. New York: Berkley Books.
Harris, T. (2010). Krasnii drakon [Red dragon]. (V. Gusev, Trans.). Moscow: Eksmo.
Horton, A. (Ed.). (2018). Identity in professional wrestling: Essays on nationality, race and gender. Jefferson: McFarland & Company.
Jenkins, H. (2005). Afterword, Part I: Wrestling with theory, grappling with politics. In N. Sammond (Ed.), Steel chair to the head: The pleasure and pain of professional wrestling (pp. 295-316). Durham, NC: Duke University Press. https://doi.org/10.2307/j.ctv11smpbc.16
Jenkins, H. (2005). “Never Trust a Snake“: WWF Wrestling as Masculine Melodrama. In N. Sammond (Ed.), Steel chair to the head: The pleasure and pain of professional wrestling (pp. 33-66). Durham, NC: Duke University Press. https://doi.org/10.2307/j.ctv11smpbc.6
Jones, N. (Ed.). (2018). Popular Culture Studies Journal, 6(1). https://mpcaaca.org/wp-content/uploads/2018/04/Volume-6-Number-1-2018-.pdf
Kovalenko, L., & Martynyuk, A. (2021) Verbal, visual and verbal-visual puns in translation: Cognitive multimodal analysis. Cognition, communication, discourse, 22, 27-41. https://doi.org/10.26565/2218-2926-2021-22-02
Koh, W. (2022). A new day for Hulk Hogan: Celebrity selves and racial diversity in contemporary professional wrestling. European Journal of Cultural Studies, 25(2), 778-796. https://doi.org/10.1177/13675494211028865
Konuwa, A. (2020, September 21). Andrew Yang continues to call out WWE over third-party edict. Forbes. Retrieved from https://www.forbes.com/sites/alfredkonuwa/2020/09/21/andrew-yang-continues-to-publicly-skewer-wwe/amp/
Krysanova, T. (2019). Constructing negative emotions in cinematic discourse: a cognitive-pragmatic perspective. Cognition, communication, discourse, 19, 55-77. https://doi.org/10.26565/2218-2926-2019-19-04
Marino, C. (2021). Real fake fighting: The aesthetic of qualified realism in Japanese professional wrestling. (Master’s thesis, University of Massachusetts, Amherst, United States). https://doi.org/10.7275/22480629.0
Marques, G. (1971). One hundred years of solitude. New York: Avon Books.
Morgan, G. (2020, July 12). Naomi Comments on WWE smackdown karaoke segment. WhatCulture. Retrieved from https://whatculture.com/wwe/naomi-comments-on-wwe-smackdown-karaoke-segment
Olson, C. (2018). Twitter, facebook, and professional wrestling: Indie wrestler perspectives on the importance of social media. Popular Culture Studies Journal, 6(1). 306-316. https://mpcaaca.org/wp-content/uploads/2018/04/Volume-6-Number-1-2018-.pdf
Quin, J., & Silveira, C. (2018). Analyzing Discourse in Sports Entertainment through
Multiple Modalities. The Popular Culture Studies Journal, 6(1). 189-203. https://mpcaaca.org/wp-content/uploads/2018/04/Volume-6-Number-1-2018-.pdf
Sammond, N. (Ed.). (2005). Steel Chair to the Head: The Pleasure and Pain of Professional Wrestling. Durham, NC: Duke University Press. https://doi.org/10.2307/j.ctv11smpbc
Yovcheva, I. (2013). Marketing v socialnite medii I mreji—uspeshni praktitki i efektivnost [Marketing in social media and social networks—successful practices and efficiency]. Articles from the annual conference of the National Military University (pp. 45-54). Veliko Tarnovo.
Yovcheva, I. (2014). Izpolzvane na klientoorientiran podhod pri upravlenie na hora s cel podobriavane na organizacionnata kultura [The use of customer-oriented approach for people management in order to improve the organizational culture]. Articles from the annual conference of the National Military University (pp. 124-134). Veliko Tarnovo.
Авторське право (c) 2022 Грозєв Станул
Цю роботу ліцензовано за Міжнародня ліцензія Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution Non-Commercial Non-Derivs License (CC BY-NC-ND), яка дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).