Особливості предикатної вербалізації инвариантного значения «мати думку» (на матеріалі латинської, давньоруської, французької та російської мов)
Анотація
У статті висвітлюється питання дослідження предикатов з позицій когнітивної ономасіології у синхронічному і діахронічному вимірах. Семантико-ономасіологічне моделювання значень номінатем надає змогу проведення більш объективного аналізу особливостей предикатної вербалізації концепту «мислення», встановлення спільних та відмінних рис побудови зазначених предикатних парадигм.
Завантаження
Посилання
Исхакова Р. Ф. Когнитивно-семантический анализ мнемических глаголов [Электронный ресурс]: автореф. дис. на соискание учен. степ. канд. филол. наук / Р. Ф. Исхакова. – Санкт-Петербург, 2009. – Режим доступа: www.spbu.ru/files/upload/disser/phylology/2009/ishakova.pdf
Кадоло Т. А. Русские ментальные глаголы в аспекте полиситуативности [Электронный ресурс]: дис. ... канд. филол. наук: 10.02.01 / Т. А. Кадоло. – Кемерово, 2004. – 189 c. – Режим доступа: www.lib.ua-ru.net/diplom/dcode-10.02.00--year-2004.html
Карлова Т.Є. Ономасіологічний клас предикатов «мислення» в синхронічному та діахронічному вимір [Текст]: дис. … канд. філол. наук: 10.02.15 / Т.Є. Карлова. – Донецьк, 2013. – 263 с.
Кондратенко Л. И. Глаголы интеллектуальной деятельности: На примере текстов прозы И. С. Тургенева: дис. … канд. филол. наук / Л. И. Кондратенко. – Воронеж, 2005. – 189 с.
Кузьмичева В. А. Фреймовая семантика в исследовании глаголов со значением социальной деятельности по достижению цели / В. А. Кузьмичева // Научный журнал Куб ГАУ, 2007. – № 33 (9). – Режим доступа: http://ej.kubagro.ru/2007/09/pdf/1./pdf
Небольсина М. С. Полиситуативный анализ семантики глаголов в контексте когнитивных исследований / М. С. Небольсина. – Режим доступа: www.uni-altai.ru/Journal/vestbspu/2002/gumanit/PDF/nebolsina.pdf
Плотникова А. М. Когнитивное моделирование семантики глагола [Электронный ресурс]: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора филол. наук (на правах рукописи) / А. М. Плотникова. – Екатеринбург, 2009. – 38 с. – Режим доступа:
elar.usu.ru/bitstream/1234.56789/1870/1/urgu0665s.pdf
Рогачева Ю. Н. Репрезентация фрейма «память» в современном английском языке: на материале глагольной лексики: дис. … канд. филол. наук / Ю. Н. Рогачева. – Белгород, 2003. – 182 с. – Режим доступа: http://www.lib.ua-ru.net/diss/cont/94047.html
Руденко Е. Н. Глаголы когнитивной деятельности русского языка // II Международный конгресс русистов-исследователей / Е. Н. Руденко. – Режим доступа: www.philol.msu.ru/.../psearch.php?...
Русская глагольная лексика: денотативное пространство: [монография / под общ. ред. Л. Г. Бабенко]. – Екатеринбург: Изд-во Урал. ун-та, 1999. – 460 с.
Теркулов В.И. Гештальтная семантика глагольной номинатемы / В.И. Теркулов // Язык.Текст.Дискурс: Научный альманах Ставропольского отделения РАЛК. – Ставрополь: Изд-во СГПИ, 2011. – С. 27-38.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution Non-Commercial Non-Derivs License (CC BY-NC-ND), яка дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).