Сугестивний потенціал ритмічної системи прозового тексту
Анотація
У статті на основі когнітивного підходу викладено нову концепцію кількісних досліджень енергетики та сугестивного потенціалу ритмічної системи тексту. Окреслено перспективи вивчення сугестивної природи ритму і темпоритму.
Завантаження
Посилання
Behtereva, N. P. (2007). Magija mozga i labirinty zhizni ехтерева [Magic of the Mind and Life Labyrinths]. Moscow: AST Publ., St-Petersburg: Sova Publ. (in Russian)
Bogatova, Ju.A. (2009). Simvol i ego rol' v ritmicheskoj organizacii hudozhestvennogo teksta [Symbol and its role in the rhythmic structure of a literary text]. Al'manah sovremennoj nauki i obrazovanija – Almanac of present-day science and education, 2 (21), Part 2, 19-20. (in Russian)
Bojchuk, E. I. (2014). Ritm hudozhestvennogo teksta kak sredstvo sugestivnogo vozdejstvija [Literary text rhythm as a means of a subliminal influence]. Jaroslavskij pedagogicheskij vestnik – Yaroslav pedagogical messenger, 2 (1), 129-133. (in Russian)
Boltaeva, S. V. (2003). Ritmicheskaja organizacija suggestivnogo teksta. Avtoref. dis. … kand. filol. nauk [Rhythmic structure of a subliminal text. Cand. philol. sci. diss. synopsis]. Yekaterinburg. (in Russian)
Boudreault, M. (1968) Rythme et mйlodie de la phrase parlйeen France etau Quйbec. Paris: Librairie C. Klincksieck.
Carr, Ph. (2008) A Glossary of Phonology. Edinburgh: Edinburgh University Press.
Goux, J.-P. (2003) De l’allure Semen. Rythme de la prose, 16. Available from: http://semen.revues.org/2664 (Accessed at 28.08.2015)
Crystal, D. (1976) Prosodic Systems and Intonation in English. Cambridge: Cambridge University Press.
Efremov, V. A. (2012). Associativnye aspekty ritma liricheskoj prozy (na materiale cikla I. A. Bunina «Temnye allei») [Associative aspects of the literary prose rhythm
(on the material of I. Bunin’s “Dark alleys”)]. Nauchnyj dialog – Scientific dialogue, 8, 88-105. (in Russian)
Gachechiladze, G. R. (1970). Vvedenie v teoriju hudozhestvennogo perevoda [Introduction to the theory of literary translation]. Tbilisi: Tbilisi National University Publ. (in Russian)
German, I. A., & Pishhal'nikova, V. A. (1999). Vvedenie v lingvosinergetiku [Introduction to Lingual synergetics]. Barnaul: Altay State University Publ. (in Russian)
Girshman, M. M. (1982). Ritm hudozhestvennoj prozy [Rhythm of literary prose]. Moscow: Soviet writer Publ. (in Russian)
Gradacii temporitmov [Tempo-rhythm Gradations]. Available from: http://psylib.org.ua/books/gippi01/txt10.htm. (in Russian)
Gumovskaja, G. N. (2000). Ritm kak faktor vyrazitel'nosti hudozhestvennogo teksta. Diss. dokt. filol. nauk [Rhythm as a factor of the literary text expressiveness. Dr. philol. sci. diss.]. Moscow (in Russian)
Jazykoznanie. Bol'shoj jenciklopedicheskij slovar' (1998). [gl. red. V. N. Jarceva] [Language. Encyclopedia. (Ed.) V.N. Yartseva]. Мoscow: Russian Encyclopedia Publ.
Kalyta, А. А. (2001). Fonetychni zasoby aktualizacii' smyslu anglijs'kogo emocijnogo vyslovlennja [Phonetic means actualizing the sense in English emotional utterances]. Кyiv: Kyiv State Linguistic University Publ. (in Ukrainian)
Kalita, A.A., & Taranenko, L.I. (2012). Sistema celej i sredstv suggestivnogo vozdejstvija v kommunikacii [The system of aims and means of a subliminal influence in communication]. Visnyk Kyi'vs'kogo nacional'nogo lingvistychnogo universytetu. Serija filologija – Kyiv National Linguistic University Messenger, Vol. 15, 2. 47-56. (in Russian)
Kalyta, A. (2015) Phonetic Studies from the Perspective of an Energetics Approach. In: A. Bondaruk & A. Prażmovska (Eds.). Within Language, Beyond Theories (Volume I): Studies in Theoretical Linguistics (pp. 322-336). Cambridge: Cambridge
Scholar Publishing.
Kiklevich, A. K., & Potehina, B. A. O suggestivnoj funkcii teksta [On the subliminal text function]. Faticheskoe pole jazyka (pamjati professora L.N. Murzina) – Language phatic field (in memory of prof. L.N.Mursin)(pp. 114-127). Perm. (in Russian)
Klimenjuk, A. V. (2007). Vyklad ta oformlennja rezul'tativ naukovogo doslidzhennja [Presentation and organization of the results of a scientific research]. Nizhin: TOV “Aspect-Polygraph” Publ. (in Ukrainian)
Klimenjuk, A. V. (2010). Znanie, poznanie, kognicija [Knowledge, learning, cognition]. Ternopil’: Pidruchnyky i posibnyky Publ. (in Russian)
Kochergan, M. P. (1999). Zagal'ne movoznavstvo [General linguistics]. Kyiv: Academy Publ. (in Ukrainian)
Kotljachkov, A., & Gorin, S. (2001). Oruzhye – slovo. Oborona y napadenye s pomoshh'ju…: Praktycheskoe rukovodstvo [Word as the weapon. Defense and attack with the help of…: Practical guidelines]. Moscow: “KPS+” Publ. (in Russian)
Martin, E.-L. (1924) Les symétries du français littéraire. Paris: Didier.
Meschonnic, H. (1990) Critique du rythme. Anthropologic historique du langage. Lagrasse: Editions Verdier.
Mourot, J. (1960) Le génie d’un style. Chateaubriand. Rythme et sonoritédans «les Mémoiresd’outre-tombe». Paris: Librairie Armand Colin.
Osnovy scenicheskogo dvizhenija. Tempo-ritm fizicheskogo dejstvija [Basics of the scene movements. Tempo-rhythm of a physical action]. Available from: http://dramateshka.ru/index.php/bases-of-the-scenic-motion/3963-osnovih-scenicheskogo-dvizheniya-05tempo-ritm-fizicheskogo-deyjstviya
Programmirovanie muzykoj [Programming by music]. Available from: http://www.braincoder.ru/category/%D0%B7%D0%BE%D0%BC%D0%B1%D0%BE%D1%8F%D1%89%D0%B8%D0%BA/.
Roach, P. (2009) English Phonetics and Phonology. A practical course. Cambridge: Cambridge University Press.
Rozhnov, V. E., & Rozhnova, M. A. (1987). Gipnoz ot drevnosti do nashih dnej [Hypnosis from ancient times to present days]. Мoscow: Soviet Russia. (in Russian)
Semencov, V. S. (1972). Ritmicheskaja struktura pojeticheskogo teksta na primere analiza Bhagavadgity. Avtoref. diss. … kand. filol. nauk [Rhythmical structure of a poetic text based on the analysis of Bhagavad-Gita. Cand. philol. sci. diss. synopsis]. Moscow. (in Russian)
Sergeeva, E. S. (2007). Ritm prozy N.V. Gogolja. Avtoref. diss. … kand. filol. nauk [The rhythm of N. Gogol’s prose. Cand. philol. sci. diss. synopsis]. Moscow. (in Russian)
Stanislavskij, K.S. (1954). Sobranie sochinenij v vos'mi tomah: T. 1: Moja zhizn' v iskusstve [Collection of works in eight volumes. Vol. 1: My life in art]. Moscow:
Iskusstvo Publ. Temporitm [Tempo-rhythm]. Available from: http://www.psychologos.ru/articles/view/temporitm.
Trask, R. L. (1996) A Dictionary of Phonetics and Phonology. New York: Routledge.
Zhirmunskij, V. M. (1975). Teorija stiha [Verse theory]. Leningrad: Soviet writer Publ. (in Russian)
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License (CC BY), яка дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).