ПІДВИЩЕННЯ МОВНОКОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПУБЛІЧНИХ СЛУЖБОВЦІВ: ЛЮДИНОЦЕНТРИЧНИЙ ПІДХІД

  • Наталія Гришина к.держ.упр., доц., доцент кафедри української мови, Харківський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, м. Харків https://orcid.org/0000-0002-3125-6741
  • Марина Бігарі аспірантка кафедри української мови, Харківський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, м. Харків
Ключові слова: людиноцентрична парадигма, публічні службовці, мовнокомунікативна компетентність, інновації, навчальні програми.

Анотація

Визначено основні засади людиноцентризму як філософії, антропологічної парадигми та особистісноорієнтованого підходу до розвитку вітчизняної освіти; визначено можливості та шляхи запровадження цих засад у процес підвищення кваліфікації публічних службовців, зокрема під час укладання навчальних програмам підвищення їх мовнокомунікативної компетентності.

Завантаження

Download data is not yet available.

Посилання

Drach, I. (2011). Liudynotsentryzm yak filosofske pidgruntia pid chas pidhotovky mahistriv z pedahohiky vyshchoi shkoly [Anthropology as a Philosophical Basis in the Preparation of Masters in Higher School Pedagogy]. URL: file:///C:/Users/User /Downloads/Vpo_2011_3_13.pdf [in Ukrainian].

Kovalchuk, V. (2014). Lyudynocentryzm yak gumanistychno oriyentovanyj pidxid do formuvannya novoyi lyudyny [Anthropocentrism as a humanistically oriented approach to the formation of a new person]. Obriyi, 38, 32–34 [in Ukrainian].

Kremen, V. (2005). Filosofiya lyudynocentryzmu yak teoretychna skladova nacionalnoyi ideyi [Philosophy of anthropocentrism as a theoretical component of the national idea].

Dzerkalo tyzhnya, 31. URL: SCIENCE/filosofiya_lyudinotsentrizmu_yak_teoretichna_skladova_natsionalnoyi_ideyi-44209.html.9 [in Ukrainian].

Kuzmych, A. (2011). Lyudynocentryzm u poetychnyx tekstax Liny Kostenko: komunikatyvnyj aspekt [Anthropocentrism in Lina Kostenko’s poetic texts: communicative aspect]. Visnyk Lvivskogo universytetu. Seriya zhurnalistyka, 34, 142–148 [in Ukrainian].

Pro zatverdzhennia Vymoh do zmistu i struktury prohram pidvyshchennia kvalifikatsii derzhavnykh sluzhbovtsiv, holiv mistsevykh derzhavnykh administratsii, yikh pershykh zastupnykiv ta zastupnykiv, posadovykh osib mistsevoho samovriaduvannia ta deputativ mistsevykh rad: nakaz Natsionalnoho ahentstva Ukrainy z pytan derzhavnoi sluzhby vid 10.10.2019 r. № 185-19. (2019). [in Ukrainian].

Redin, P. (2014). Praktychnyj kurs ukrayinskoyi movy [Practical course of the Ukrainian language]. Kharkiv: KRI NAPA “Magistr” [in Ukrainian].

Ryabenko, Ye. (2014). Pryncyp lyudynocentryzmu v upravlinni vyshhoyu osvitoyu: motyvacijni aspekty profesijnoyi diyal`nosti vykladacha yak subyekta osvitnogo procesu

[The principle of human-centeredness in the management of higher education: motivational aspects of the professional activity of a teacher as a subject of the educational process]. Gumanitarnyj visnyk ZDIA. URL: http://www.zgia.zp.ua/gazeta/znpgvzdia_2014_56_6.pdf [in Ukrainian].

Shtroo, V. (2016). Chelovekoczentrirovannyj podkhod i praktika upravleniya personalom v rossijskikh organizacziya [Human-centered approach and practice of personnel management in Russian organizations]. Organizaczionnaya psikhologiya, 91–104 [in Ukrainian].

Опубліковано
2020-05-26
Як цитувати
Гришина, Н., & Бігарі , М. (2020). ПІДВИЩЕННЯ МОВНОКОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПУБЛІЧНИХ СЛУЖБОВЦІВ: ЛЮДИНОЦЕНТРИЧНИЙ ПІДХІД. Актуальні проблеми державного управління, (1(57), 219-227. https://doi.org/10.34213/ap.20.01.26
Розділ
Державна служба: аспекти та практики