ПІДВИЩЕННЯ МОВНОКОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПУБЛІЧНИХ СЛУЖБОВЦІВ: ЛЮДИНОЦЕНТРИЧНИЙ ПІДХІД
Анотація
Визначено основні засади людиноцентризму як філософії, антропологічної парадигми та особистісноорієнтованого підходу до розвитку вітчизняної освіти; визначено можливості та шляхи запровадження цих засад у процес підвищення кваліфікації публічних службовців, зокрема під час укладання навчальних програмам підвищення їх мовнокомунікативної компетентності.
Завантаження
Посилання
Drach, I. (2011). Liudynotsentryzm yak filosofske pidgruntia pid chas pidhotovky mahistriv z pedahohiky vyshchoi shkoly [Anthropology as a Philosophical Basis in the Preparation of Masters in Higher School Pedagogy]. URL: file:///C:/Users/User /Downloads/Vpo_2011_3_13.pdf [in Ukrainian].
Kovalchuk, V. (2014). Lyudynocentryzm yak gumanistychno oriyentovanyj pidxid do formuvannya novoyi lyudyny [Anthropocentrism as a humanistically oriented approach to the formation of a new person]. Obriyi, 38, 32–34 [in Ukrainian].
Kremen, V. (2005). Filosofiya lyudynocentryzmu yak teoretychna skladova nacionalnoyi ideyi [Philosophy of anthropocentrism as a theoretical component of the national idea].
Dzerkalo tyzhnya, 31. URL: SCIENCE/filosofiya_lyudinotsentrizmu_yak_teoretichna_skladova_natsionalnoyi_ideyi-44209.html.9 [in Ukrainian].
Kuzmych, A. (2011). Lyudynocentryzm u poetychnyx tekstax Liny Kostenko: komunikatyvnyj aspekt [Anthropocentrism in Lina Kostenko’s poetic texts: communicative aspect]. Visnyk Lvivskogo universytetu. Seriya zhurnalistyka, 34, 142–148 [in Ukrainian].
Pro zatverdzhennia Vymoh do zmistu i struktury prohram pidvyshchennia kvalifikatsii derzhavnykh sluzhbovtsiv, holiv mistsevykh derzhavnykh administratsii, yikh pershykh zastupnykiv ta zastupnykiv, posadovykh osib mistsevoho samovriaduvannia ta deputativ mistsevykh rad: nakaz Natsionalnoho ahentstva Ukrainy z pytan derzhavnoi sluzhby vid 10.10.2019 r. № 185-19. (2019). [in Ukrainian].
Redin, P. (2014). Praktychnyj kurs ukrayinskoyi movy [Practical course of the Ukrainian language]. Kharkiv: KRI NAPA “Magistr” [in Ukrainian].
Ryabenko, Ye. (2014). Pryncyp lyudynocentryzmu v upravlinni vyshhoyu osvitoyu: motyvacijni aspekty profesijnoyi diyal`nosti vykladacha yak subyekta osvitnogo procesu
[The principle of human-centeredness in the management of higher education: motivational aspects of the professional activity of a teacher as a subject of the educational process]. Gumanitarnyj visnyk ZDIA. URL: http://www.zgia.zp.ua/gazeta/znpgvzdia_2014_56_6.pdf [in Ukrainian].
Shtroo, V. (2016). Chelovekoczentrirovannyj podkhod i praktika upravleniya personalom v rossijskikh organizacziya [Human-centered approach and practice of personnel management in Russian organizations]. Organizaczionnaya psikhologiya, 91–104 [in Ukrainian].