УПРАВЛІННЯ ЗМІНАМИ У ПУБЛІЧНОМУ СЕКТОРІ: КОНЦЕПТУАЛІЗУЮЧИ СКЛАДОВУ ЗАГАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ (У СФЕРІ ОСВІТИ)

  • Cеменець-Орлова І.А.
Ключові слова: освітня зміна, публічне управління освітніми змінами, заплановані зміни, емерджентні зміни, фундаментальні зміни, інкрементальні зміни, організаційний розвиток

Анотація

Виокремлено особливості еволюції управління освітніми змінами як частини теорії організа-
ції, теорії організаційного розвитку та самостійної галузі наукового знання. Здійснено аналіз
управління змінами (як виду соціального управління) та державного (публічного) управління
освітніми змінами (як частини загального процесу державного (публічного) управління (у сфері
освіти). Концептуалізовано заплановані та емерджентні освітні зміни.

Завантаження

Download data is not yet available.
Опубліковано
2016-11-16
Як цитувати
Cеменець-Орлова І.А. (2016). УПРАВЛІННЯ ЗМІНАМИ У ПУБЛІЧНОМУ СЕКТОРІ: КОНЦЕПТУАЛІЗУЮЧИ СКЛАДОВУ ЗАГАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ (У СФЕРІ ОСВІТИ). Актуальні проблеми державного управління, (2(50). вилучено із https://periodicals.karazin.ua/apdu/article/view/20232
Розділ
Державна служба: аспекти та практики