СУТНІСНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ДЕФІНІЦІЇ “ДЕРЖАВНА ПОЛІТИКА У СФЕРІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ”

  • Шведун В.О.
Ключові слова: державна політика; сфера рекламної діяльності; державне управління; ринок реклами; типи державної політики; рівні державної політики; моделі державної політики

Анотація

Уточнено сутнісну характеристику дефініції «державна політика в сфері рекламної
діяльності» на основі узагальненого дослідження державної політики, її типів, рівнів та
моделей.

Завантаження

Download data is not yet available.
Опубліковано
2015-11-16
Як цитувати
Шведун В.О. (2015). СУТНІСНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ДЕФІНІЦІЇ “ДЕРЖАВНА ПОЛІТИКА У СФЕРІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ”. Актуальні проблеми державного управління, (2(48). вилучено із https://periodicals.karazin.ua/apdu/article/view/20110
Розділ
Соціальна і гуманітарна політика