ВПЛИВ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ НА ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ І ПОСАДОВИХ ОСІБ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ

  • Гришина Н.М.
  • Ревенко Т.В.
Ключові слова: компетентнісна модель підготовки державних службовців, громадянські компетентності, соціальна реклама, цінності, потреби

Анотація

Розкрито зміст компетентнісної моделі підготовки державних службовців і посадових осіб
місцевого самоврядування, з’ясовані особливості громадянських компетентностей та вплив
соціальної реклами на їх формування та розвиток.

Завантаження

Download data is not yet available.
Опубліковано
2017-11-16
Як цитувати
Гришина Н.М., & Ревенко Т.В. (2017). ВПЛИВ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ НА ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ І ПОСАДОВИХ ОСІБ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ. Актуальні проблеми державного управління, (2(52). вилучено із https://periodicals.karazin.ua/apdu/article/view/20070
Розділ
Державна служба: аспекти та практики