МАРКЕТИНГ І МЕНЕДЖМЕНТ У СУЧАСНИХ УМОВАХ УКРАЇНИ: НООСФЕРНИЙ АСПЕКТ РОЗВИТКУ
Ключові слова:
маркетинг, стратегічний і публічний менеджмент, демократизація, децентралізація, глобалізація, інформаційне суспільство, інформаціоналізм, соціокультурний потенціал, маркетингова політика, сталий і ноосферний розвиток регіону, людські ресурси
Анотація
Розглянуто феномен маркетингу та менеджменту з позицій теорії ноосферного розвитку
регіону, розкрито її переваги у порівнянні з теорією сталого розвитку. Надано авторське
бачення процесів формування та реалізації маркетингової політики в контексті ноосферного
розвитку регіону та використання соціокультурного потенціалу публічного менеджменту в
сучасних умовах модернізації державного управління у бік публічного управління і розвитку
інформаційного суспільства.
Завантаження
Download data is not yet available.
Опубліковано
2017-11-16
Як цитувати
Чернов С.І. (2017). МАРКЕТИНГ І МЕНЕДЖМЕНТ У СУЧАСНИХ УМОВАХ УКРАЇНИ: НООСФЕРНИЙ АСПЕКТ РОЗВИТКУ. Актуальні проблеми державного управління, (2(52). вилучено із https://periodicals.karazin.ua/apdu/article/view/20050
Розділ
Теорія та історія державного управління