ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ КЕРІВНИКА ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

  • Лунячек В.Е.
Ключові слова: керівник освіти, професійна компетентність, професійно-технічний навчаль- ний заклад, система професійно-технічної освіти, структура професійної компетентності

Анотація

Розглянуто питання оцінювання професійної компетентності керівників професійно-технічних
навчальних закладів у контексті реформування всієї галузі. Акцент зроблено на необхідності
розробки уніфікованої системи оцінки їх професійної компетентності згідно з відповідною струк-
турою. Запропоновано проводити оцінювання за нормативно-правовим, науково-теоретичним,
кадровим, методичним та ІТ-блоками. Наведено приклади окремих тестових завдань. Наголо-
шено, що проведення оцінювання професійної компетентності керівників ПТНЗ повинно бути
обов’язковою умовою призначення їх на посаду і участі у черговій атестації. Акцентовано на
необхідності систематичного розгляду піднятих у роботі питань на науково-теоретичних кому-
нікативних заходах і адміністративних нарадах, як однієї з важливих умов подальшого позитив-
ного розвитку всієї галузі. Наголошено на необхідності розробки сучасних моделей управління
галуззю професійно-технічної освіти як однієї з важливих умов реформування всією системою
освіти.

Завантаження

Download data is not yet available.
Опубліковано
2018-11-16
Як цитувати
Лунячек В.Е. (2018). ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ КЕРІВНИКА ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Актуальні проблеми державного управління, (1(53). вилучено із https://periodicals.karazin.ua/apdu/article/view/20039
Розділ
Державна служба: аспекти та практики