АКСІОЛОГІЧНІ ОСНОВИ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ ЯК РЕСУРСУ УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНИМ РОЗВИТКОМ

  • Бульба В.Г.
  • Федченко О.В.
Ключові слова: соціальні функції держави, аксіологічні основи державного управління, соціальна реклама, аксіологічні основи соціальної реклами

Анотація

Розглянуто проблеми ціннісного змісту соціальної реклами, визначено її місце в
реалізації соціальних функцій держави та перспективи використання в управлінні
соціальним розвитком.

Завантаження

Download data is not yet available.
Опубліковано
2015-11-16
Як цитувати
Бульба В.Г., & Федченко О.В. (2015). АКСІОЛОГІЧНІ ОСНОВИ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ ЯК РЕСУРСУ УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНИМ РОЗВИТКОМ. Актуальні проблеми державного управління, (1(47). вилучено із https://periodicals.karazin.ua/apdu/article/view/19987
Розділ
Соціальна і гуманітарна політика