СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ СОЦІАЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ БІЗНЕСУ В ПРОЦЕСІ ПРОПАГУВАННЯ ТЕНДЕНЦІЙ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ В УКРАЇНІ
Анотація
Теоретично обґрунтовано складові структурно-функціональної схеми забезпечення соціальних комунікацій бізнесу в процесі пропагування тенденцій європейської інтеграції. Ключовою підсистемою в цьому процесі виділено організацію стратегічного аналізу соціальних комунікацій підприємницької структури, що дозволяє ідентифікувати їх специфіку, умови формування та механізм впливу на розвиток бізнесу в інтеграційних умовах. Досліджено роль соціальних комунікацій в процесі пропагування тенденцій щодо європейської інтеграції в Україні. Визначено загальні риси соціально відповідальних підприємницьких структур, а також застосовність технологій соціальної реклами в їх діяльності.
Завантаження
Посилання
Davyskiba, K.V., Karpova, V.V. and Revenko, O.V. (2018). Podatkova Kultura I Problemy Yii Formuvannia V Suchasnykh Umovakh [Tax culture and problems of its formation in modern conditions]. Infrastruktura Rynku, 19. URL: http://www.market-infr.od.ua/uk/19-2018 [in Ukrainian].
Ippolitova, I.Ia., Revenko, O.V. (2020). Sotsialna vidpovidalnist biznesu: stratehichnyi ta investytsiinyi aspekty. [Corporate social responsibility: strategic and investment aspects]. Infrastruktura rynku, 42. URL: http:// market-infr.od.ua/ua/uk/42-2020 [in Ukrainian].
Kalinesku, T.V. (2014). Pro sotsialnu vidpovidalnist i ne tilky… [On social responsibility and not only…]. Chasopys ekonomichnykh reform, 2, 5. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Cher_2014_2_4. [in Ukrainian].
Revenko, T.V., Revenko, O.V. (2020). Sotsialna reklama u konteksti propahuvannia yevropeiskykh tsinnostei [Social advertising in the context of promoting European values]. Publichne upravlinnia ХХІ stolittia: portal mozhlyvostei: materialy ХХ Mizhnarod. Nauk. konhres, 23 kvit. 2020 r. Kharkiv: Vyd-vo KRI NAРА “Mahistr”, 220–222 [in Ukrainian].
Revenko, T.V. (2012). Tekhnolohii sotsialnoi reklamy v diialnosti orhaniv vlady. Candidate’s thesis. Kharkiv [in Ukrainian].