СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ СОЦІАЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ БІЗНЕСУ В ПРОЦЕСІ ПРОПАГУВАННЯ ТЕНДЕНЦІЙ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ В УКРАЇНІ

  • Олена Ревенко Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця, м. Харків https://orcid.org/0000-0003-0110-7291
  • Тетяна Ревенко Харківський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, м. Харків https://orcid.org/0000-0003-4624-0838
Ключові слова: соціальна комунікація; стратегічний аналіз; соціальна відповідаль- ність бізнесу; забезпечення соціальних комунікацій; соціальна реклама; сторітелінг; європейська інтеграція

Анотація

Теоретично обґрунтовано складові структурно-функціональної схеми забезпечення соціальних комунікацій бізнесу в процесі пропагування тенденцій європейської інтеграції. Ключовою підсистемою в цьому процесі виділено організацію стратегічного аналізу соціальних комунікацій підприємницької структури, що дозволяє ідентифікувати їх специфіку, умови формування та механізм впливу на розвиток бізнесу в інтеграційних умовах. Досліджено роль соціальних комунікацій в процесі пропагування тенденцій щодо європейської інтеграції в Україні. Визначено загальні риси соціально відповідальних підприємницьких структур, а також застосовність технологій соціальної реклами в їх діяльності.

Завантаження

Download data is not yet available.

Біографії авторів

Олена Ревенко , Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця, м. Харків

к.е.н., доц.,
доцент кафедри економіки підприємства та менеджменту,
Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця,
м. Харків

Тетяна Ревенко , Харківський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, м. Харків

к.держ.упр.,
провідний фахівець відділу з координації наукової роботи та докторантури,
Харківський регіональний інститут державного управління
Національної академії державного управління при Президентові України,
 м. Харків

Посилання

Davyskiba, K.V., Karpova, V.V. and Revenko, O.V. (2018). Podatkova Kultura I Problemy Yii Formuvannia V Suchasnykh Umovakh [Tax culture and problems of its formation in modern conditions]. Infrastruktura Rynku, 19. URL: http://www.market-infr.od.ua/uk/19-2018 [in Ukrainian].

Ippolitova, I.Ia., Revenko, O.V. (2020). Sotsialna vidpovidalnist biznesu: stratehichnyi ta investytsiinyi aspekty. [Corporate social responsibility: strategic and investment aspects]. Infrastruktura rynku, 42. URL: http:// market-infr.od.ua/ua/uk/42-2020 [in Ukrainian].

Kalinesku, T.V. (2014). Pro sotsialnu vidpovidalnist i ne tilky… [On social responsibility and not only…]. Chasopys ekonomichnykh reform, 2, 5. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Cher_2014_2_4. [in Ukrainian].

Revenko, T.V., Revenko, O.V. (2020). Sotsialna reklama u konteksti propahuvannia yevropeiskykh tsinnostei [Social advertising in the context of promoting European values]. Publichne upravlinnia ХХІ stolittia: portal mozhlyvostei: materialy ХХ Mizhnarod. Nauk. konhres, 23 kvit. 2020 r. Kharkiv: Vyd-vo KRI NAРА “Mahistr”, 220–222 [in Ukrainian].

Revenko, T.V. (2012). Tekhnolohii sotsialnoi reklamy v diialnosti orhaniv vlady. Candidate’s thesis. Kharkiv [in Ukrainian].

Опубліковано
2021-01-15
Як цитувати
Ревенко , О., & Ревенко , Т. (2021). СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ СОЦІАЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ БІЗНЕСУ В ПРОЦЕСІ ПРОПАГУВАННЯ ТЕНДЕНЦІЙ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ В УКРАЇНІ. Актуальні проблеми державного управління, 2(58). https://doi.org/10.34213/ap.20.02.23
Розділ
Світовий досвід державного управління