Український театр у період окупації: форми організації, репертуар (1941–1944).

  • Руслана Мариняк Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
Ключові слова: бінарна опозиція, історіософія, лірична медитація, поетика, художня інтерпретація.

Анотація

У статті розглянуто ряд поезій Л. Костенко, в основі яких лежить історіософське переосмислення біографій жінок, діяльність яких свого часу стала об’єктом переосмислення як у фольклорних текстах, так і в літописах, поважних історичних розвідках, художніх творах. Мова йде про Марусю Богуславку, Гориславу-Рогніду, Наталію Розумовську, Жанну Д’Арк. Ці культурологічні портрети поглиблюють уявлення читача про філософські шукання поетеси, характер вилучення з історичного простору тих чи інших особистостей, наділення їх рисами виняткових героїнь тощо. Дослідження має винятково оглядовий характер і спонукає читача до глибшого герменевтичного аналізу поетичних рядків Л. Костенко, до відстеження в них етичної домінанти, притаманної творчості поетеси, – безмежної любові до свого народу, служіння йому всіма можливими способами.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##
Як цитувати
Мариняк, Р. (1). Український театр у період окупації: форми організації, репертуар (1941–1944). Вісник ХНУ імені В. Н. Каразіна. Серія «Історія України. Українознавство: історичні та філософські науки», 18(1119). вилучено із https://periodicals.karazin.ua/uahistory/article/view/1398
Розділ
ІСТОРІОГРАФІЯ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ІСТОРІЯ