Виявлення проблем і особливих освітніх потреб обдарованих учнів у системі роботи соціального педагога
Ключові слова:
обдарованість, обдаровані учні, особливі освітні потреби, проблеми обдарованих, соціально-педагогічна робота, соціально-педагогічна діагностика
Анотація
Розглянуто місце діагностичної функції в структурі діяльності соціального педагога, розкрито особливості та проблеми соціально-педагогічної діагностики обдарованих дітей. Представлено результати проведеного дослідження з виявлення соціально-психологічних проблем і особливих освітніх потреб здібних і талановитих учнів, окреслено коло дітей з проявами різних видів обдарованості, які потребують соціально-педагогічної роботи.Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
Посадова інструкція соціального педагога [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zastupnik.at.ua/publ/socialno_psikhologichna_sluzhba/posadova_instrukcija_socialnogo_pedagoga/3-1-0-623
Безпалько О. Соціальна педагогіка : схеми, таблиці, коментарі : навч. посіб. [для студентів вищ. навч. закл.] / О.В. Безпалько. – К. : Центр учбової літератури, 2009. – 208 с.
Харченко С. Соціально-педагогічні технології : навчально-методичний посібник для студентів вищих навчальних закладів / С.Харченко, Н.Краснова, Л.Харченко. – Луганськ, 2005. – 552 с.
Кульчицька О. І. Методика діагностики інтелектуальної обдарованості / О. І. Кульчицька // Обдарована дитина. – 2007. – № 1. – С. 42-44.
Марінушкіна О. Є. Порадник практичного психолога / О. Є. Марінушкіна, Ю. О. Замазій. – Х.: Основа, 2008. – 236 с.
Парфенова Г.Л. Одаренные девочки : психолого-педагогическое сопровождение / Г.Л. Парфенова // Начальная школа. – 2007. – №6. – С. 28–32.
Терлецька Л.Г. Вікова психологія і психодіагностика : підручник / Л.Г.Терлецька. – К.: Видавничий Дім «Слово», 2013. – 608 с.
Вознесенська О.Л. Ресурси арт-терапії на допомогу вимушеним переселенцям: практичний посібник / О. Л. Вознесенська. – К. : Human Rights Foundation, 2015. – 50 с.
Безпалько О. Соціальна педагогіка : схеми, таблиці, коментарі : навч. посіб. [для студентів вищ. навч. закл.] / О.В. Безпалько. – К. : Центр учбової літератури, 2009. – 208 с.
Харченко С. Соціально-педагогічні технології : навчально-методичний посібник для студентів вищих навчальних закладів / С.Харченко, Н.Краснова, Л.Харченко. – Луганськ, 2005. – 552 с.
Кульчицька О. І. Методика діагностики інтелектуальної обдарованості / О. І. Кульчицька // Обдарована дитина. – 2007. – № 1. – С. 42-44.
Марінушкіна О. Є. Порадник практичного психолога / О. Є. Марінушкіна, Ю. О. Замазій. – Х.: Основа, 2008. – 236 с.
Парфенова Г.Л. Одаренные девочки : психолого-педагогическое сопровождение / Г.Л. Парфенова // Начальная школа. – 2007. – №6. – С. 28–32.
Терлецька Л.Г. Вікова психологія і психодіагностика : підручник / Л.Г.Терлецька. – К.: Видавничий Дім «Слово», 2013. – 608 с.
Вознесенська О.Л. Ресурси арт-терапії на допомогу вимушеним переселенцям: практичний посібник / О. Л. Вознесенська. – К. : Human Rights Foundation, 2015. – 50 с.
Опубліковано
2017-04-15
Як цитувати
Демченко, О. П., & Цюх, Н. А. (2017). Виявлення проблем і особливих освітніх потреб обдарованих учнів у системі роботи соціального педагога. «SOCIOПРОСТІР:МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ЕЛЕКТРОННИЙ ЗБІРНИК НАУКОВИХ ПРАЦЬЗ СОЦІОЛОГІЇ ТА СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ», (6), 68-72. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/socioprostir/article/view/8429
Номер
Розділ
РОЗДІЛ 3. НАУКОВІ ПОШУКИ МОЛОДИХ