Проблеми і перспективи української школи в контексті розбудови інклюзивної освіти

  • О. В. Колесникова
Ключові слова: загальноосвітня школа, процес інклюзії, проблеми, дитина з особливими освітніми потребами

Анотація

З опорою на досвід управління загальноосвітнім навчальним закладом та результати досліджень інклюзивної практики сьогодення у масових школах виокремлено п'ять ключових проблем, розв'язання котрих визначає перспективи української школи щодо забезпечення рівного доступу до якісної освіти за місцем проживання всіх дітей, зокрема таких, що мають обмежені можливості за станом здоров'я. Вирішені проблеми – щаслива дитина, успішне майбутнє українського суспільства. Ігнорування проблем – відсутність умов для розвитку соціальності дитини з особливими освітніми потребами, унеможливлення перспективи українського суспільства щодо здорового розвитку.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

Алла Бойко: наукові, навчальні й моральні уроки [Текст]: Наукова педагогічна школа / [Упоряд. Л.А. Семеновська, А.В. Хоменко, В.М. Мокляк]; ПДПУ ім. В.Г. Короленка. – Полтава: ТОВ «АСМІ», 2009.– 416 с.

Дитина з освітніми потребами: медичні та психолого-педагогічні аспекти розвитку, навчання і виховання: навч. -метод. посібник / Бойчук Ю.Д., Сіліна Г.О. та ін. [За заг. ред. Покроєвої Л.Д.]. – Харків: Харківська академія неперервної освіти, Видавництво «Точка», 2014. – 292 с.

Інклюзивна освіта. Посібник для батьків. Досвід Канади: посіб. – К. : ТОВ «Фірма «Есе», 2013. – 120 с., с. 88

Інклюзивна освіта. Підтримка розмаїття у класі: практ. посіб. / [Тім Лорман, Джоан Деппелер, Девід Харві]; пер. з англ. – К. : – СПД – ФО Парашин І. С., 2010 – 296 с.

Колесникова О.В. Аналіз ресурсного забезпечення та реальних можливостей загальноосвітнього навчального закладу як необхідна умова запровадження інклюзивного навчання / О.В. Колесникова // Молодь в умовах нової соціальної перспективи: Збірка наукових праць. – Випуск 14. – Част.1. – Київ, 20 – 21 березня 2012 року. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2012. – С. 277-282.

Колесникова О.В. Соціальна, соціально-педагогічна і психологічна робота в школі: оглядовий аналіз вітчизняного та зарубіжного досвіду: [науково-методичні матеріали] / О.В. Колесникова / [ред. І.М. Трубавіної]. – Харків: ТОВ «Славена». – 2010. – 136 с.

Рассказова О.І. Розвиток соціальності учнів в умовах інклюзивної освіти. Теорія та технологія: монографія / О.І. Рассказова. – Х. : ФОП Шейніна О.В., 2012. – 468 с. – бібліогр.: с. – 422 - 465.
Опубліковано
2016-03-16
Як цитувати
Колесникова, О. В. (2016). Проблеми і перспективи української школи в контексті розбудови інклюзивної освіти. «SOCIOПРОСТІР:МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ЕЛЕКТРОННИЙ ЗБІРНИК НАУКОВИХ ПРАЦЬЗ СОЦІОЛОГІЇ ТА СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ», (5), 44-47. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/socioprostir/article/view/5328
Номер
Розділ
CОЦІАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СУСПІЛЬСТВА