Соціальний аспект туристичної діяльності
Ключові слова:
туризм, соціально-культурний потенціал туризму, індустрія туризму, соціологічний аналіз, соціальні функції, туристична діяльність, соціальний аспект
Анотація
Стаття присвячена розгляду особливостей туризму як соціального явища, впливу туризму на соціокультурну інтеграцію, взаємодії туризму й міграції. Проаналізовані соціально-культурні аспекти туризму, виходячи із сутності туризму, соціальних інтересів і потреб суспільства. Розглянуті соціально-культурні функції туризму, розкритий соціально-культурний потенціал туризму.Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
Антоненко В.Г. Місце міжнародного туризму у взаємодії і взаємозбагаченні культур // Туризм у XXI столітті: глобальні тенденції і регіональні особливості: матеріали II Міжнародної науково-практичної конференції (10-11 жовтня 2001 p.). – К., 2002. – С. 37-41.
Григорьева Е. И. Современные технологии социально-культурной деятельности / Е.И. Григорьева – Тамбов: ТГУ им. Державина, 2011. – 284 с.
Киселева Т. Г. Социально-культурная деятельность / Т.Г. Киселева.– М. : Инфра-М, 2012. – 127 с.
Крупенина Т. Социальные проблемы развития индустрии туризма // Управление персоналом. – 2001. – №5. – С. 38-43.
Горський С.В. Соціологія туризму / В. Горський // Соціологія: навчальний посібник. – К, 2003. – 256 с.
Соколова М. В. Психологическая мотивация в туризме // Объединенный научный журнал. – 2006. – №15(175). – С. 32-38.
Жукова М. А. Индустрия туризма: менеджмент организации / М. А. Жукова – М. : Финансы и статистика, 2010. – 284 с.
Ковальчук А.С. Социально-культурная деятельность: педагогические ресурсы / А. С. Ковальчук.– Ростов н/Д : ИПО ПИ ЮФУ, 2011. – 248 с.
Петрова Е. В. Туризм как объект социологического анализа // Вестник Московского государственного областного университета (серия «Философские науки»). – М. : 2008, №3 – С. 42-49.
Григорьева Е. И. Современные технологии социально-культурной деятельности / Е.И. Григорьева – Тамбов: ТГУ им. Державина, 2011. – 284 с.
Киселева Т. Г. Социально-культурная деятельность / Т.Г. Киселева.– М. : Инфра-М, 2012. – 127 с.
Крупенина Т. Социальные проблемы развития индустрии туризма // Управление персоналом. – 2001. – №5. – С. 38-43.
Горський С.В. Соціологія туризму / В. Горський // Соціологія: навчальний посібник. – К, 2003. – 256 с.
Соколова М. В. Психологическая мотивация в туризме // Объединенный научный журнал. – 2006. – №15(175). – С. 32-38.
Жукова М. А. Индустрия туризма: менеджмент организации / М. А. Жукова – М. : Финансы и статистика, 2010. – 284 с.
Ковальчук А.С. Социально-культурная деятельность: педагогические ресурсы / А. С. Ковальчук.– Ростов н/Д : ИПО ПИ ЮФУ, 2011. – 248 с.
Петрова Е. В. Туризм как объект социологического анализа // Вестник Московского государственного областного университета (серия «Философские науки»). – М. : 2008, №3 – С. 42-49.
Опубліковано
2016-03-16
Як цитувати
Зайцева, М. М. (2016). Соціальний аспект туристичної діяльності. «SOCIOПРОСТІР:МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ЕЛЕКТРОННИЙ ЗБІРНИК НАУКОВИХ ПРАЦЬЗ СОЦІОЛОГІЇ ТА СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ», (5), 23-27. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/socioprostir/article/view/5324
Номер
Розділ
РОЗДІЛ 1. ТЕОРIЯ ТА МЕТОДОЛОГІЯ ДОСЛІДЖЕНЬ СОЦІАЛЬНИХ ПРОБЛЕМ