Пізнавальна активність та креативність старшокласників: зв’язок з рівнями рефлексивності

  • Ксенія Миколаївна Сачок
  • Євген Валентинович Заїка
Ключові слова: пізнавальна активність, рефлексивність, вербальна креативність, невербальна креативність, старші школярі

Анотація

Представлені результати експериментального дослідження особливостей пізнавальної активності і креативності у старших школярів в залежності від різних рівнів сформованості рефлексивності. Показано, що при низькій рефлексивності школярі мають невисокі показники пізнавальної активності і креативності, при середній - середній рівень пізнавальної активності, але високий рівень креативності (зокрема, такого показника як унікальність), а при високій- високий рівень пізнавальної активності, але середній рівень креативності . Запропоновано рекомендації для реалізації тренінгів для старших школярів

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

1. Галкина Т.В. Тест Медника как метод диагностики креативности и его русскоязычный вариант / Т. В. Галкина, Л. Г. Алексеева // Психологический анализ учебной деятельности. М.: ИП РАН, 1991. - С. 187-193.

2. Заїка Є.В. Рефлексивність особистості як предмет психологічного пізнання / Є.В. Заїка, О.І. Зимовін // Психологія і суспільство. 2014. №2. С. 90-97.

3. Карпов А.В. Психология рефлексивных механизмов деятельности / А.В. Карпов. - М .: Изд-во «Институт психологии РАН», 2004. - 424 с.

4. Пашнев Б.К. Психодиагностика: практикум школьного психолога. - Х.: Феникс, 2010 г., 317

5. Туник Е. Е. Диагностика креативности. Тест Э. Торренса / Е. Е. Туник.- СПб: Иматон, 1998. 170 с.
Опубліковано
2017-03-22
Цитовано
Як цитувати
Сачок, К. М., & Заїка, Є. В. (2017). Пізнавальна активність та креативність старшокласників: зв’язок з рівнями рефлексивності. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Психологія», (61), 44-48. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/psychology/article/view/8210

Найбільш популярні статті цього автора (авторів)