Особливості українських мультфільмів як засобів формування установки щодо благодійності (на прикладі мультсеріалу «Котигорошко»)
Анотація
У статті визначено особливості українських мультфільмів як засобів формування установки щодо благодійності (на прикладі мультсеріалу «Котигорошко»). Було показано, що досліджувані мають амбівалентне ставлення до благодійності. Визначено позитивне зростання установки щодо благодійності, що відображується в значущому підвищенні показників за фактором «Сили» та «Активності» поняття благодійності і орієнтація на альтруїзм в результаті перегляду мультфільму, що може бути пояснено ідентифікацією глядача з позитивними героями мультсеріалу «Котигорошко» та психологічною дією мультфільму.Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Цитовано
Як цитувати
Яновська, С. Г., Туренко, Р. Л., Яновська, Ю. Е., & Манаєнкова, В. К. (1). Особливості українських мультфільмів як засобів формування установки щодо благодійності (на прикладі мультсеріалу «Котигорошко»). Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Психологія», (58), 55-59. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/psychology/article/view/5436