Лінгвістичні здібності: історія дослідження

  • І. М.  Лукашенко

Анотація

Узагальнено уявлення про процес засвоєння іноземної мови та його психологічних механізмах, а також про структуру лінгвістичних здібностей. Представлена теоретична модель взаємозв’язку між психологічними механізмами процесу засвоєння іноземної мови та компонентами лінгвістичних здібностей, яка розкриває специфіку впливу лінгвістичних здібностей на засвоєння іноземної мови. Розкрито шляхи виявлення та формування лінгвістичних здібностей. Виділено психологічні особливості обдарованих учнів та їх вплив на успішність навчання. Ключові слова: засвоєння іноземної мови, лінгвістичні здібності, лінгвістичне узагальнення, особистісні особливості учнів.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##
Цитовано
Як цитувати
Лукашенко, І. М. (1). Лінгвістичні здібності: історія дослідження. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Психологія», (58), 23-28. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/psychology/article/view/5428