Лінгвістичні здібності: історія дослідження
Abstract
Узагальнено уявлення про процес засвоєння іноземної мови та його психологічних механізмах, а також про структуру лінгвістичних здібностей. Представлена теоретична модель взаємозв’язку між психологічними механізмами процесу засвоєння іноземної мови та компонентами лінгвістичних здібностей, яка розкриває специфіку впливу лінгвістичних здібностей на засвоєння іноземної мови. Розкрито шляхи виявлення та формування лінгвістичних здібностей. Виділено психологічні особливості обдарованих учнів та їх вплив на успішність навчання. Ключові слова: засвоєння іноземної мови, лінгвістичні здібності, лінгвістичне узагальнення, особистісні особливості учнів.Downloads
Download data is not yet available.
Cited
How to Cite
Лукашенко, І. М. (1). Лінгвістичні здібності: історія дослідження. Visnyk of V.N. Karazin Kharkiv National University. Series Psychology, (58), 23-28. Retrieved from https://periodicals.karazin.ua/psychology/article/view/5428