Переживання власного вибору та особистісні якості лідерів студентського самоврядування
Анотація
В статті представлено результати дослідження визначення особливостей взаємозв’язку переживання власного вибору та особистісних якостей лідерів студентського самоврядування. Встановлено, що існує взаємозв’язок результатів вибору та поведінки, яка пов’язана з ним, зі ставленням особистості до вибору: студенти, які приймали участь в виборах до студентської ради були більш задоволені підсумками виборів, в порівнянні з тими, хто не приймав участь. Було визначено взаємозв’язок між особливостями особистості студента та лідера студентського самоврядування і параметрами суб’єктивної якості вибору: продуманість вибору позитивно корелює з фактором «Сила» й організаційними здібностями лідерів та з фактором «Активність» студентів; позитивне ставлення до процесу вибору пов’язано з фактором «Сила» й комунікативними здібностями лідерів і Локусом контролю Я та Життя; самостійність вибору пов’язана з задоволеністю всіх досліджуваних студентів підсумками виборів.
Завантаження
Посилання
Леонтьев Д. А. Выбор как деятельность. Личностные детерминанты и возможности формирования [Электронный ресурс] / Д. А. Леонтьев, Н.В. Пилипко. - Режим доступа к ресурсу: http://www.voppsy.ru/issues/ 1995/951/951097.htm.
Леонтьев Д. А. Как мы выбираем: структуры переживания собственного выбора и их связь с характеристиками личности [Электронный ресурс] / Д. А. Леонтьев, А. Х. Фам. - Режим доступа к ресурсу: http://msupsyj.ru/pdf/vestnik_2011_1/ vestnik_2011-1_39-53.Pdf.
Положення про студентське самоврядування Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна [Електронний ресурс]. – 2014. - Режим доступу до ресурсу: http: //docviewer.yandex.ua/?url=http%3A%2F%2Fwww.univer.kharkov.ua%2Fdocs%2Fwork%2Fpolozh_stud.pdf&name=polozh_stud.pdf&lang=uk&c=58d95f0f5e3d
Яновська С. Г. Психологічні особливості лідерів студентського самоврядування / С. Г. Яновська, Р. Л. Туренко.// Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Психологія». – 2014. – № 1099. – С. 45-48