Мова реклами як об’єкт соціо- та психолінгвістики.

  • Лина Дмитриевна Маевская Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
Ключові слова: реклама, суспільство, інновації, мас-медіа, атрактивність

Анотація

Стаття присвячена рекламі, яка має конкретну ціль, специфічний об’єкт та предмет дослідження. Соціальна і психологічна природа людини мусить нас вчитися ефективній взаємодії у приватній та професійній сфері. Нову інформацію передає соціуму мова, в якій в останні часи з’явились нові лексичні одиниці, які й відображають реалії нашого життя. Підмова реклами – це лабораторія словотворення, тож для лінгвістів вона перспективна як об’єкт дослідження. Інновації у мові – нові тенденції, які характеризують бачення світу сучасною спільнотою людей.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Лина Дмитриевна Маевская, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
Доцент кафедри німецької та французької мов

Посилання

1. Акуленко В. В. Интернациональные элементы в лексике и терминологии / В. В. Акуленко. – Харьков : Изд-во ХГУ «Вища школа», 1980. – 208 с.

2. Маевская Л. Д. Прикладная лингвистика и ее связь с проблемами языка социума // Прикладная лингвистика в науке и образовании /
Л. Д. Маевская. – СПб : Изд-во РГПУ им. А. Герцена, 2012. – 325 с.

3. Рождественский Ю. В. Введение в общую филологию / Ю. В. Рождественский. – М. : Изд-во «Высшая школа», 1979. – 224 с.

4. Ткаля И. А. Роль масс-медийных репрезентаций в формировании социо-культурного пространства // Прикладная лингвистика в науке и образовании / И. А. Ткаля. – СПб : Изд-во РГПУ им. А. Герцена, 2012. – 325 с.
Як цитувати
Маевская, Л. Д. (1). Мова реклами як об’єкт соціо- та психолінгвістики. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Філологія», (73), 16-19. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/philology/article/view/5592
Номер
Розділ
Мова як об'єкт соціо- та психолінгвістики