АНАЛІЗ ПОМИЛОК ПРИ СТВОРЕННІ КОНСПЕКТІВ УРОКІВ КУРСУ «СХОДИНКИ ДО ІНФОРМАТИКИ»

  • Олег Васильович Суховірський Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія
Ключові слова: інформатика, початкова школа, конспекти уроків, критерії оцінювання

Анотація

У статті розглянуто найпоширеніші помилки при створенні конспектів уроків з курсу «Сходинки до інформатики». Визначені критерії оцінювання конспектів, представлених на Всеукраїнський конкурс та узагальнено результати їх перевірки.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Біографія автора

Олег Васильович Суховірський, Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія
кандидат  педагогічних  наук,  доцент  кафедри фізико-математичних дисциплін Хмельницької  гуманітарно-педагогічної академії.

Посилання

1. Байбара Т.М. Методика навчання природознавства в початкових класах : навч. посіб. / Т.М. Байбара. – К. : Веселка, 1998, – 334 с.

2. Богданович М.В., Козак М.В., Король Я.А. Методика викладання математики в початкових класах: навч. пос. / М.В. Богданович, М.В. Козак, Я.А. Король – Тернопіль : Навчальна книга–Богдан, 2006. – 336 с.

3. Конспекти уроків “Сходинки до інформатики. 2 клас” : метод. посіб. / В.М. Шевченко, Л.С. Осколок, М.Н. Чернета та ін. – К. : Вид-во сш № 52, 2003. – 112 с.

4. Методика навчання української мови в початковій школі : [навч.-метод. посіб. / за наук. ред. М.С. Вашуленка]. – К. : Літера ЛТД, 2011. – 364 с.
Опубліковано
2015-07-15
Цитовано
Як цитувати
Суховірський, О. В. (2015). АНАЛІЗ ПОМИЛОК ПРИ СТВОРЕННІ КОНСПЕКТІВ УРОКІВ КУРСУ «СХОДИНКИ ДО ІНФОРМАТИКИ». Наукові записки кафедри педагогіки, 1(28), 216-222. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3636