Навчання й виховання обдарованих студентів
Ключові слова:
обдарована та здібна молодь, творча особистість, дивергентне мислення, творчі здібності
Анотація
У статті висвітлюються питання навчання й виховання обдарованих студентів. Формування духовної культури та соціально й суспільно активної особистіЗавантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
1. Бобир О.В. Особистісні характеристики юнацтва з різними формами обдарованості: автореф. дис.канд. псих. наук / О.В. Бобир. – Харків, 2005. – 22 с.
2. Деякі аспекти вирішення проблем навчання обдарованих дітей // Педагогічна підтримка обдарованості. – К.: Вид. дім «Шкіл. Світ», 2005. – 128 с.
3. Зазимко О.В. Психологічні основи ідентифікації технічної обдарованості в юнацькому віці: автореф. дис. канд. псих. наук: 19.00.07 / О.В. Зазимко. – Київ, 2003. – 25 с.
4. Обдаровані діти: виявлення – навчання – розвиток: психолого-дидактична система // Завуч. – 2003. – № 17-18 (спецвипуск). – С. 27-28.
2. Деякі аспекти вирішення проблем навчання обдарованих дітей // Педагогічна підтримка обдарованості. – К.: Вид. дім «Шкіл. Світ», 2005. – 128 с.
3. Зазимко О.В. Психологічні основи ідентифікації технічної обдарованості в юнацькому віці: автореф. дис. канд. псих. наук: 19.00.07 / О.В. Зазимко. – Київ, 2003. – 25 с.
4. Обдаровані діти: виявлення – навчання – розвиток: психолого-дидактична система // Завуч. – 2003. – № 17-18 (спецвипуск). – С. 27-28.
Опубліковано
2015-07-03
Цитовано
Як цитувати
Кабанова, Д. А. (2015). Навчання й виховання обдарованих студентів. Наукові записки кафедри педагогіки, (32), 89-93. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3103
Розділ
Статті