Питання формування знання у студентів на заняттях з креслення, інженерної та комп’ютерної графіки: теоретико-методичні аспекти
Ключові слова:
знання, поняття, засвоєння знань
Анотація
Стаття присвячена аналізу досліджень вчених з педагогіки та психології теоретико-методичного аспекту формування знання у студентів на заняттях з креслення, інженерної та комп’ютерної графікиЗавантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
1. Гриценко Л. Психолого-педагогічний аналіз процесу формування понятійного апарату шкільного предмета «Креслення» в умовах розвиваючого навчання // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету ім. Т.Г. Шевченка. Серія: Педагогічні науки. Випуск 12. – Чернігів, 2002. – С. 51–54.
2. Гриценко Л. Оцінювання рівнів сформованості графічних понять в учнів на уроках креслення // Збірник наукових праць Полтавського державного педагогічного університету ім. В.Г. Короленка. – Випуск 5 (32). – Полтава, 2003. – С. 41 – 50.
3. ГлушкоА.В., КоломієцьЮ.В. http://www.rusnauka.com/27_NNM_2009/Pedagogica/52594.doc.htm.
4. Іванова-Комарщук О. Корисність інтерактивних методів навчання http://osvita.ua/school/technol/6564.
5. Лернер И.Я. Качества знаний учащихся. Какими они должны быть? / Лернер И.Я. // Серия педагогики и психологии. – М. : Знание, 1978. – № 1 / 1978. – С. 3-38.
6. Лернер И.Я. Дидактические основы методов обучения / Лернер И.Я. – М. : Педагогика, 1981. – 186 с.
7. Райковська Г.О. Дидактичні умови розвитку технічного мислення студентів в процесі вивчення креслення // Наука і сучасність : Збірник наукових праць Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова. – К., Логос, 2002. – С. 135-141.
8. Олефіренко Т.О. http://archive.nbuv.gov.ua/Portal/Soc_gum/Nchnpu_13/2010_7/31.pdf.
2. Гриценко Л. Оцінювання рівнів сформованості графічних понять в учнів на уроках креслення // Збірник наукових праць Полтавського державного педагогічного університету ім. В.Г. Короленка. – Випуск 5 (32). – Полтава, 2003. – С. 41 – 50.
3. ГлушкоА.В., КоломієцьЮ.В. http://www.rusnauka.com/27_NNM_2009/Pedagogica/52594.doc.htm.
4. Іванова-Комарщук О. Корисність інтерактивних методів навчання http://osvita.ua/school/technol/6564.
5. Лернер И.Я. Качества знаний учащихся. Какими они должны быть? / Лернер И.Я. // Серия педагогики и психологии. – М. : Знание, 1978. – № 1 / 1978. – С. 3-38.
6. Лернер И.Я. Дидактические основы методов обучения / Лернер И.Я. – М. : Педагогика, 1981. – 186 с.
7. Райковська Г.О. Дидактичні умови розвитку технічного мислення студентів в процесі вивчення креслення // Наука і сучасність : Збірник наукових праць Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова. – К., Логос, 2002. – С. 135-141.
8. Олефіренко Т.О. http://archive.nbuv.gov.ua/Portal/Soc_gum/Nchnpu_13/2010_7/31.pdf.
Опубліковано
2015-07-01
Цитовано
Як цитувати
Мітяшкіна, Т. Ю. (2015). Питання формування знання у студентів на заняттях з креслення, інженерної та комп’ютерної графіки: теоретико-методичні аспекти. Наукові записки кафедри педагогіки, (33), 152-158. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/3077
Розділ
Статті