Розвиток пізнавальної діяльності студентів у навчальному процесі
Ключові слова:
діяльність, спонукання, залучення, розвиток, проблема
Анотація
Стаття присвячена розвитку пізнавальної діяльності студентів у навчальному процесі. Встановлено, що пізнавальна діяльність спонукає пізнавальний інтерес у студента; залучує студентів до вирішення науково-дослідних проблем вищої школи; навчає студентів навичкам та умінням виховує наполегливість у самоосвіті.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
1. М.В. Буланова-Топоркова Педагогика и психология высшей школы: Учебное пособие для студентов и аспирантов высших учебных заведений / Отв. ред. М.В. Буланова-Топоркова. 2-е узд., доп. и пере-раб. – Ростов-на-Дону: Феникс, 2002. – 544 с.
2. М.Т. Громкова Психология и педагогика профессиональной деятельности. Учебное пособие студентов высших учебных заведений / М.Т. Громкова. – Москва: Юнити, 2003. – 415 с.
3. І.В. Зайцева Мотивація учіння студентів: Монографія / за ред. П.Г. Лузана. – Ірпінь, 200. – 191 с.
2. М.Т. Громкова Психология и педагогика профессиональной деятельности. Учебное пособие студентов высших учебных заведений / М.Т. Громкова. – Москва: Юнити, 2003. – 415 с.
3. І.В. Зайцева Мотивація учіння студентів: Монографія / за ред. П.Г. Лузана. – Ірпінь, 200. – 191 с.
Опубліковано
2015-07-01
Цитовано
Як цитувати
Єфремов, С. В. (2015). Розвиток пізнавальної діяльності студентів у навчальному процесі. Наукові записки кафедри педагогіки, (33), 94-101. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2971
Розділ
Статті