Особистісно-орієнтований підхід до навчання іноземних мов в закладах вищої освіти

  • Валерія Валентинівна Юрченко Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут" https://orcid.org/0000-0003-0263-1941
Ключові слова: особистісно-орієнтований підхід, теорія множинних інтелектів, автономність навчання, фасилітація навчання, стилі навчання, стратегії навчання

Анотація

У статті виявлено основні риси особистісно-орієнтованого підходу до навчання на сучасному етапі його розвитку: а) центральна ідея підходу ‒ ідея автономного навчання та активності здобувачів освіти; б) мета навчання ‒ формування іншомовних комунікативних навичок і водночас, всебічний розвиток особистості; в) зміст навчання ‒ обрання навчальних матеріалів та технологій у відповідності до здібностей, уподобань, потреб, інтересів і моральних проблем здобувача; г) роль здобувача освіти є визначальною, для нього характерна максимальна самостійність, активна участь у формулюванні цілей навчання, в організації процесу навчання та оцінці його результатів; д) основна функція викладача ‒ фасилітація навчальної діяльності, тобто створення комфортних умов навчання і всебічного розвитку особистості.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

/

Посилання

Опубліковано
2024-08-26
Цитовано
Як цитувати
Валерія Валентинівна Юрченко. (2024). Особистісно-орієнтований підхід до навчання іноземних мов в закладах вищої освіти. Наукові записки кафедри педагогіки, (54), 78-86. https://doi.org/10.26565/2074-8167-2024-54-07