Інноваційні засоби формування англомовної комунікативної компетентності студентів технічних спеціальностей

  • Олена В'ячеславівна Карасьова Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут" https://orcid.org/0000-0001-8922-9036
  • Ірина Валеріївна Коляда Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут" https://orcid.org/0000-0001-8922-9036
Ключові слова: освітній процес, заклади вищої освіти, інноваційні засоби, формування, англомовна комунікативна компетентність, студенти технічних спеціальностей

Анотація

Постановка проблеми. Актуальність дослідження цієї теми зумовлюється низкою чинників, серед яких провідне місце займає: глобалізація – англійська мова стає важливою у сфері техніки та науки. Знання англійської мови є необхідною умовою для успішної кар’єри у міжнародних компаніях, на наукових конференціях, при публікації наукових статей; недоліки традиційних методів – традиційні методи навчання англійської мови не завжди дають бажаного результату, не формують необхідних для спілкування в професійній сфері навичок; потреба в інноваціях – виникає потреба в розробці та впровадженні інноваційних методів; засобів; технологій для формування англомовної комунікативної компетентності студентів технічних спеціальностей; переваги інноваційних засобів – інноваційні засоби роблять процес навчання більш цікавим, мотивованим, ефективним.
Мета статті – визначити та охарактеризувати інноваційні засоби формування англомовної комунікативної компетентності студентів технічних спеціальностей.
Матеріали і методи. Для досягнення мети дослідження було використано широкий спектр теоретичних методів, включаючи аналіз науково-методичної та психолого-педагогічної літератури, а також вивчення документації, пов’язаної з темою дослідження.
Результати дослідження. Впровадження комунікативного методу навчання є важливим компонентом сучасної програми з іноземної мови для студентів технічних спеціальностей. Метою навчання іноземної мови є не лише професійне навчання чотирьох взаємопов’язаних видів мовної діяльності (читання, письмо, аудіювання та говоріння), але й розвиток здатності використовувати іноземну мову для вираження своїх думок.
Під час навчання формування англомовної комунікативної компетентності студентів технічних спеціальностей полягає в тому, що в процесі навчання застосовувати інноваційні засоби, застосовуючи які студенти можуть самостійно вирішувати комунікативні завдання за допомогою іноземної мови, наприклад, моделюючи ситуації професійного спілкування або шукати рішення, читаючи наукову літературу. Щоб досягти цього, використовуються інноваційні засоби навчання та створюються стимули для формування англомовної комунікативної компетентності студентів технічних спеціальностей.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

/

Посилання

Опубліковано
2023-12-30
Цитовано
Як цитувати
Карасьова, О. В., & Ірина Валеріївна Коляда. (2023). Інноваційні засоби формування англомовної комунікативної компетентності студентів технічних спеціальностей. Наукові записки кафедри педагогіки, (53), 32-39. https://doi.org/10.26565/2074-8167-2023-53-04