Ефективна таргетована реклама: маркетинг сучасності для освітнього сектору

  • Ганна Миколаївна Алєксєєва Бердянський державний педагогічний університет https://orcid.org/0000-0003-3204-3139
  • Александер Остенда Сілезька академія https://orcid.org/0000-0002-3467-157X
  • Наталія Володимирівна Кравченко Бердянський державний педагогічний університет https://orcid.org/0000-0002-9642-5403
  • Олександр Володимирович Антоненко Бердянський державний педагогічний університет https://orcid.org/0000-0002-9542-4791
  • Олександр Сергійович Овсянніков Бердянський державний педагогічний університет https://orcid.org/0000-0003-4972-3472
Ключові слова: таргетована реклама, маркетинг в освіті, вища освіта, цільова аудиторія, стратегії таргетованої реклами, вимірювання ефективності, кейс-стаді

Анотація

У 21-му столітті, епоху заглибленого цифрового проникнення в усі сфери життя, таргетована реклама стає необхідним та впливовим інструментом маркетингу. Мета дослідження полягає в ретельному аналізі та оцінці ефективності впровадження таргетованої реклами в умовах пандемій та воєнного стану в Україні та спрямована на визначення оптимальних стратегій використання цього маркетингового інструменту для привертання та утримання цільової аудиторії в онлайн навчальному середовищі, а також на аналіз впливу на якість навчання та загальну ефективність освітнього процесу.
Стаття розглядає роль та важливість таргетованої реклами в сучасному маркетингу з фокусом на освітній сектор. Вона пропонує детальний огляд особливостей маркетингу в сфері освіти та розкриває, як таргетована реклама допомагає університетам привертати студентів. Також розглядаються методи визначення та аналізу цільової аудиторії, а також вибір оптимальних платформ та інструментів для проведення рекламних кампаній. Наведено основні переваги таргетованої реклами: підвищення ймовірності конверсії (від перегляду до дії); оптимізацію витрат на рекламу; покращення актуальності повідомлень для цільової аудиторії. У статті надаються стратегії розробки ефективних таргетованих рекламних кампаній, а також методи оцінки їхньої ефективності та важливі метрики для університетів. Крім того, розглядається успішний кейс-стаді конкретної рекламної кампанії університету, а також надаються рекомендації щодо оптимізації таргетованих рекламних кампаній. Наведено практичні рекомендації щодо налаштування таргету через додаток АдсМенеджер.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

1. Алєксєєва Г. М. Сутність і структура готовності майбутніх соціальних педагогів до застосування комп’ютерних технологій у професійній діяльності. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. 2012. №2. С. 9-14. URL: http://bdpu. org/sites/bdpu. org/files/foipt/stat_Alekseeva_8.pdf.
2. Алєксєєва Г. М. Формування готовності майбутніх соціальних педагогів до застосування комп’ютерних технологій у професійній діяльності: монографія. Донецьк. Вид. ЛАНДОН-ХХI, 2014. 269 с.
3. Алєксєєва Г. М., Кравченко Н. В., Антоненко О. В., Горбатюк, Л. В. Використання ігрових технологій в процесі професійної підготовки студентів педагогічних закладів вищої освіти. Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. №6(119). Серія: Педагогіка, Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2017. С.7-14.
4. Алєксєєва Г.М., Антоненко О.В., Жадан К.О., Лифенко М.В. Досвід використання засобів електронного навчання у інклюзивному освітньому ВНЗ. Фізико-математична освіта: науковий журнал. 2018. №4(18). С.17-25. https://doi.org/10.31110/2413-1571-2018-018-4-003
5. Борисенко О. С., Шевченко А. В., Фісун Ю. В., Крапко О. М., Маркетинговий менеджмент. Навчальний посібник. 2022. С. 6-12.
6. Дмитрієв В. Ю. Маркетингова стратегія підвищення якості діяльності ВНЗ. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. 2012. №. 22 (3). С. 6- 12.
7. Європа 2020. Стратегія для розумного, сталого та всеохоплюючого зростання. Європейська Комісія. URL: http://old.minjust.gov.ua/file/31493.doc.
8. Здойма А. Д. Digital-маркетинг: основні тенденції та перспективи розвитку. 2021.
9. Каневська І.М. Сучасні підходи до маркетингового менеджменту освітніх послуг закладів вищої освіти. Стратегії сталого розвитку територій в умовах посткризового відновлення: міжнародна колективна монографія; під заг. ред. В.В. Храпкіної, В.А. Устименко. Київ: Інтерсервіс. 2021. С. 152 − 160.
10. Комарницький І.М., Цар Г.В., Теоретичні засади формування маркетингового менеджменту на підприємстві. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2011. №3. С. 110 – 116.
11. Міжнародний інститут маркетингу: веб-сайт. URL: http://mim.website.
12. Овсянніков О. С., Алєксєєва Г. М. Комп’ютерне середовище науково-дослідної роботи студентів інженерно-педагогічних спеціальностей комп’ютерного профілю як об’єкт проектування. Молодь і ринок: Науково-педагогічний журнал. Дрогобич: Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка. 2019. №9 (176). С.107-112.
13. Ольшанцева Т. О., Брітченко І. Г. Прогнозування тенденцій розвитку ринку освітніх послуг України. Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки). 2013. № 3. С. 146-151 [Електронний ресурс]. URL: http://nbuv.gov.ua/jpdf/znptdau_2013_3_32.pdf
14. Петриченко Л. Чинники визначення конкурентоспроможності закладу вищої освіти в умовах глобалізації ринку освітніх послуг. Освіта. Інноватика. Практика. 2023. Т. 11. №. 1. С. 28-34.
15. Холодний Г. О. Маркетинговий аналіз стану та перспектив розвитку вітчизняного ринку послуг вищої освіти. Бізнес Інформ. 2015. №. 7. С. 316-321.
16. Цифровий маркетинг – модель маркетингу ХХІ сторіччя / М.А. Окландер, Т.О. Окландер, О.І. Яшкіна [та ін.]. / за ред. М.А. Окландера. Одеса, Астропринт, 2017. 292 с.
17. Шаваран К. С. Стратегія просування бренду жіночого одягу за допомогою таргетованої реклами. 2022.
18. Шемчук Р. О., Окландер М.А. Просування проектів неформальної освіти методами цифрового маркетингу. Проблеми системного підходу в економіці. 2019. № 6(74), С. 140-148.
19. Шкурупій О. В., Самойлик Ю. В., Шматько О. О. Маркетингові особливості освітніх послуг у конкурентному середовищі: міжнародні та національні тренди. Економіка та держава. 2020. №. 11. С. 4-11.
20. Шульга Л. В., Терещенко І. О., Шарлай О. В. Сучасні маркетингові стратегії управління підприємством. Ефективна економіка. 2020. №9. С. 37-43.
21. Ящук Т. А. Особливості маркетингу освітніх послуг закладу вищої освіти. Економіка, управління та адміністрування. 2019. №. 4 (90). С. 100-104.
22. Hurenko, O., Alekseeva, H., Lopatina, H., & Kravchenko, N. (2017). Use of computer typhlotecnologies and typhlodevices in inclusive educational space of university. Information Technologies and Learning Tools, 61(5), 61-75. DOI: https://doi.org/10.33407/ITLT.V61I5.1782
23. Kravchenko, N.V., Alyeksyeyeva, H.M., & Gorbatyuk, L.V. (2018). Сurriculum optimization by the criteria of maximizing professional value and the connection coefficient of educational elements, using software tools. ICTERI 2018: 14th International conference on ict in education, research, and industrial applications. CEUR Workshop Proceedings (pp. 365-378). Kyiv, Ukraine. URL: http://ceur-ws.org/Vol-2105/10000365.pdf.
24. Lavrik, V., Cortez, L., Alekseeva, A., García, G. T., Juarez, P. G., & Poblano, J. (2014). Development of the CAD system for designing non-standard constructions from elastomers. International Journal of Innovative Research in Science, Engineering and Technology. Vol 3, Issue 3, 10717-10726.
25. Меморандум безперервної освіти Європейського Союзу. URL: http://www.znanie.org/docs/memorandum.html. [in Ukrainian].
26. Savchenko V. O. Discrimination in targeted advertising: Facebook examples. Legal Novels. Правові новели. 2023. №. 20.
27. Shchetynina, O., Kravchenko, N., Horbatiuk, L., Alieksieieva, H., & Mezhuyev, V. (2022). Trello as a Tool for the Development of Lifelong Learning Skills of Senior Students. Postmodern Openings, 13(2), 143-167. DOI: https://doi.org/10.18662/po/13.2/447
Опубліковано
2023-12-30
Цитовано
Як цитувати
Ганна Миколаївна Алєксєєва, Александер Остенда, Наталія Володимирівна Кравченко, Олександр Володимирович Антоненко, & Олександр Сергійович Овсянніков. (2023). Ефективна таргетована реклама: маркетинг сучасності для освітнього сектору. Наукові записки кафедри педагогіки, (53), 6-15. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/23576