Майбутній учитель музичного мистецтва в контексті сучасної парадигми освіти
Ключові слова:
європейська кредитно-трансферна система, інноваційні технології, фахова підготовка, виконавська підготовка, творчі здібності
Анотація
У статті розглянуто проблеми професійної інструментальної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва в умовах удосконалення сучасної мистецької освіти завдяки впровадженню європейської кредитно-трансферної системи навчання. Особливу увагу приділено питанням співвідношення традиційних методів навчання та використанню інноваційних технологій у процесі фахової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. Підкреслено необхідність цілеспрямованого розвитку творчих здібностей безпосередньо через вільне володіння грою на музичних інструментах.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
1. Апраксина О. А. О современных требованиях к подготовки учителя-музыканта для общеобразовательной школи / О. А. Апраксина // Музыкально-педагогическая подготовка учителя. – М. : МГПИ, 1972. – 213 с.
2. Арчажникова Л. Г. Способности к осуществлению муз.-пед. деятельности / Л. Г. Арчажникова // Вопросы фортепианной подготовки. – М., 1980.– С. 23 – 30.
3. Белова И. К. Профессионально-педагогическая подготовка студентов к формированию восприятия музыки школьниками : автореф. дис… канд. пед. наук : 13.00.09 / И. К. Белова. – М, 1982. – 16 с.
4. Давидов М. А. Школа виконавської майстерності баяніста (акордеоніста) / М. А. Давидов. – К. : Музична Україна, 1998. – 112 с.
5. Муцмахер В. В. Формирование профессионально значимых качеств личности будущего учителя музыки общеобразовательной школы в процессе его спец. підготовки / В. В. Муцмахер. – М. : МГПИ, 1998. – 62 с.
6. Прокопенко А. І. Зміна парадигмальних засад педагогічної науки при переході до кредитно-модульного навчання / А. І. Прокопенко. – Х. : ХДАК, 2005. – С. 85 – 87.
7. Рудницька О. П. Музика і культура особистості: проблеми сучасної педагогічної освіти / О. П. Рудницька. – К. : Віпол, 1998. – 247 с.
8. Указ Президента України Про Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/344/2013
2. Арчажникова Л. Г. Способности к осуществлению муз.-пед. деятельности / Л. Г. Арчажникова // Вопросы фортепианной подготовки. – М., 1980.– С. 23 – 30.
3. Белова И. К. Профессионально-педагогическая подготовка студентов к формированию восприятия музыки школьниками : автореф. дис… канд. пед. наук : 13.00.09 / И. К. Белова. – М, 1982. – 16 с.
4. Давидов М. А. Школа виконавської майстерності баяніста (акордеоніста) / М. А. Давидов. – К. : Музична Україна, 1998. – 112 с.
5. Муцмахер В. В. Формирование профессионально значимых качеств личности будущего учителя музыки общеобразовательной школы в процессе его спец. підготовки / В. В. Муцмахер. – М. : МГПИ, 1998. – 62 с.
6. Прокопенко А. І. Зміна парадигмальних засад педагогічної науки при переході до кредитно-модульного навчання / А. І. Прокопенко. – Х. : ХДАК, 2005. – С. 85 – 87.
7. Рудницька О. П. Музика і культура особистості: проблеми сучасної педагогічної освіти / О. П. Рудницька. – К. : Віпол, 1998. – 247 с.
8. Указ Президента України Про Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/344/2013
Опубліковано
2015-06-24
Цитовано
Як цитувати
Снєдкова, Л. А. (2015). Майбутній учитель музичного мистецтва в контексті сучасної парадигми освіти. Наукові записки кафедри педагогіки, (37), 320-328. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/2309
Розділ
Статті