Розвиток культурної обізнаності та самовираження у здобувачів китайських ЗВО
Анотація
У роботі представлено результати дослідження щодо питання розвитку культурної обізнаності та самовираження у здобувачів китайських ЗВО. У ході наукових розвідок було проведено теоретичний аналіз сучасного стану досліджуваної проблеми з виділенням найважливіших аспектів цьогопитання.
Метою дослідження є аналіз основних підходів, які доступні китайським здобувачам вищої освіти для розвитку культурної обізнаності та самовираження.
У роботі приведено ряд базисних понять дослідження, які були скомпільовані на основі ознайомлення з джерелами різних авторів західної та китайської наукової думки. Перше з них – це самовираження, яке розглядається як вміння висловлювати свої думки, ідеї та почуття в ефективний та зрозумілий спосіб. Це включає усну та письмову мову, мистецькі форми вираження (наприклад, музику, танець та малювання) й інші форми комунікації. Самовираження допомагає студентам виявляти свої таланти та здібності, розвивати креативність та доводити свої ідеї до інших людей. Також важливим поняттям, яке було використане у нашому дослідженні, є культурна обізнаність та
самовираження як важлива симбіотична компетентність, яка допомагає студентам розвивати більш глибоке розуміння світу та свою роль у ньому, а також розвивати більш відкритий і толерантний підхід до людей та культур, які відрізняються від їх власних.
Завантаження
Посилання
Boyko, E. (2022). Modern approaches to the formation of cultural awareness of students of design
specialties. Scientific Collection «InterConf», (127), 62-66. [in Ukrainian].
Dobroskok, I.I., Nalyvaiko, O.O., Rybalko, L.S., Zhernovnikova, O.A. (2020). Implementation of digital resources in the process of training musician-pedagogues in educational institutions of the People’s Republic of China. Professional education: methodology, theory and technologies, 12, 64-89. [in Ukrainian].
Levchenko, V. & Forostyuk, I. (2020). Development of cultural competence of higher school teachers. Educational discourse: collection of scientiꢀic papers, 25(7-8), 38-47. [in Ukrainian].
Nalyvaiko, O. (2020). Digitization of the educational environment in higher education institutions of the People’s
Republic of China. Current issues of humanitarian sciences, 2(32), 188-194. [in Ukrainian].
Nalyvaiko, O. & Peretyaga, L. (2019). The use of information and communication technologies in higher education institutions of the People’s Republic of China. Pedagogy and psychology, 59, 134-141. [in Ukrainian]. 6. Xiao, Lei (2022). Structural components of self-expression competence of the future music teacher in the context of the competence approach. Scientific notes of the Department of Pedagogy, (50), 113-119. [in Ukrainian].
Shportak, U. (2017). Formation of key competences by means of ICT as an actual pedagogical problem. Master’s scientiꢀic bulletin. 26, 33-35. [in Ukrainian].
Baraldi, C. (2008). Promoting self-expression in classroom interactions. Childhood, 15(2), 239-257. [in English]. 9. Chen, S., Langner, C. A., & Mendoza-Denton, R. (2009). When dispositional and role power fit: Implications for self-expression and self–other congruence. Journal of Personality and Social Psychology, 96(3), 710-727. https:// doi.org/10.1037/a0014526.
Common European Principles for Teacher Competences and Qualifications. http://www.pef.uni-lj.si/bologna/ dokumenti/eu-common-principles.pdf.
Council Recommendation (2018). Key Competences for LifeLong Learning. https://eur-lex.europa.eu/legal- content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A52018SC0014.
Davis, K. (2012). Tensions of identity in a networked era: Young people’s perspectives on the risks and rewards
of online self-expression. new media & society, 14(4), 634-651.
DeAndrea, D. C., Shaw, A. S., & Levine, T. R. (2010). Online language: The role of culture in self-expression and self-construal on Facebook. Journal of language and social psychology, 29(4), 425-442.
Glass,C.R.(2017). Self-expression, social roles, and faculty members’ attitudes towards onlineteaching. Innovative Higher Education, 42, 239-252.
Green, M. S. (2007). Self-expression. OUP Oxford.
Lasauskienė, J., Rauduvaitė, A. & Barkauskaitė, M. (2015). Development of general competencies within the context of teacher training. ProcediaSocial and Behavioral Sciences, 191. 777–782. https://doi.org/10.1016/ j.sbspro.2015.04.525.
Stancikas, E. (2019). Cultural awareness concept and content in adult self-education. Journal of Contemporary Education Theory & Research, 3(2), 24-28.