Специфіка викладання латинської мови та медичної термінології у медичних ЗВО в умовах дистанційного навчання під час воєнного стану

  • Тетяна Некрашевич Харківський національний медичний університет http://orcid.org/0000-0003-2506-111X
  • Олександра Литовська Харківський національний медичний університет http://orcid.org/0000-0002-1521-308X
  • Олена Лелюк Харківський національний медичний університет http://orcid.org/0000-0001-7030-5684
  • Марина Перекрест Харківський національний медичний університет http://orcid.org/0000-0001-6714-5544
Ключові слова: дистанційне навчання, електронні навчальні платформи, мобільні навчальні додатки, ігрові навчальні платформи, цифрові інструменти kahoot!, guizlet, google meet, навчальна платформа moodle, вища освіта

Анотація

У статті проаналізовано основні перспективи впровадження дистанційного навчання та визначено ефективність використання електронних навчальних програм та пристроїв у навчальному процесі у медичних закладах вищої освіти. Визначено складові дистанційного навчання: адаптовані електронні засоби навчання, створені викладачем; соціальні мережі; мобільні додатки навчальних програм. Охарактеризовано позитивні та негативні сторони використання платформ Moodle, Google Meet, едукаційних електронних додатків Kahoot!, Quizlet. Описано переваги та недоліки дистанційного навчання у складних умовах, використання навчальних та ігрових платформ під час викладання дисципліни «Латинська мова та медична термінологія». Доведено, що в сучасному інформаційному суспільстві важливу роль у процесі навчання мовних дисциплін виконують мобільні, ігрові та навчальні додатки, які підвищують ефективність засвоєння лексичного матеріалу, допомагають активізувати пізнавальну діяльність студентів, сформувати навички творчого аналізу навчального матеріалу під час самостійного опрацювання розв`язків проблемних питань, підвищити інтерес до навчання тощо. Проаналізувавши шляхи реалізації дистанційного навчання під час воєнного стану, з`ясовано, що впровадження в освітній процес електронних навчальних платформ характеризується мобільністю та забезпечує ефективний процес навчання.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

/

Посилання

Опубліковано
2022-06-30
Цитовано
Як цитувати
Некрашевич , Т., Литовська , О., Лелюк , О., & Перекрест , М. (2022). Специфіка викладання латинської мови та медичної термінології у медичних ЗВО в умовах дистанційного навчання під час воєнного стану. Наукові записки кафедри педагогіки, (50), 95-104. https://doi.org/10.26565/2074-8167-2022-50-09