Теоретичні і методичні аспекти індивідуалізації навчальної діяльності студентів
Ключові слова:
навчання, індивідуалізація, навчальний стиль, гнучка навчальна програма, іноземна мова, вища освіта
Анотація
У статті розкрито розуміння індивідуалізації навчання у вищій освіті та схарактеризовано шляхи її реалізації у навчальному процесі на прикладі вивчення дисципліни «Іноземна мова». Наголошено на важливості урахування навчальних стилів студентів. Висвітлено доцільність концепції гнучкого навчання та її провідні принципи.
Завантаження
##plugins.generic.usageStats.noStats##
Посилання
1. Кузнецова О.Ю. Питання індивідуалізації навчання у вищій освіті/ О.Ю.Кузнецова/ Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб.наук.пр./ редкол.:Т.І.Сущенко (голов.ред.) та ін. – Запоріжжя. – 2011. – Вип.17(70). – С.294-300.
2. Щукина Активизация познавательной деятельности учащихся в учебном процессе/ Г.И. Щукина. – М.: Просвещение, 1979. – 160 с.
3. Шестопалова І.О. Індивідуалізація навчання іноземних мов у вищій школі Великої Британії / дис. …канд..пед наук. 13.00.01/ Шестопалова Ірина Олександрівна. – Луганськ, 2010. – 232 с.
4. Campbell K., Kruszewska H. Learner-based teaching / K.Campbell, H.Kruszewska. – Oxford University Press, 2001. – 215 p.
5. Nunan D. learner-centred curriculum/ D Nunan. - Oxford University Press, 1996. – 196 p.
6. Nunan D. Research methods in language teaching/ D.Nunan. – Cambridge University Press, 2002, 249 p.
7. Skehan P. Cluster analysis and the identification of learner types/ P. Skehan. – Oxford, 1986. – 360 p.
2. Щукина Активизация познавательной деятельности учащихся в учебном процессе/ Г.И. Щукина. – М.: Просвещение, 1979. – 160 с.
3. Шестопалова І.О. Індивідуалізація навчання іноземних мов у вищій школі Великої Британії / дис. …канд..пед наук. 13.00.01/ Шестопалова Ірина Олександрівна. – Луганськ, 2010. – 232 с.
4. Campbell K., Kruszewska H. Learner-based teaching / K.Campbell, H.Kruszewska. – Oxford University Press, 2001. – 215 p.
5. Nunan D. learner-centred curriculum/ D Nunan. - Oxford University Press, 1996. – 196 p.
6. Nunan D. Research methods in language teaching/ D.Nunan. – Cambridge University Press, 2002, 249 p.
7. Skehan P. Cluster analysis and the identification of learner types/ P. Skehan. – Oxford, 1986. – 360 p.
Цитовано
Як цитувати
Кузнецова, О. Ю. (1). Теоретичні і методичні аспекти індивідуалізації навчальної діяльності студентів. Наукові записки кафедри педагогіки, (35), 96-106. вилучено із https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/1815
Розділ
Статті