Oнлайн навчання в університетах: польсько-український досвід

  • Владислав Ворналкєвіч Академія управління і адміністрації в Ополє
  • Олена Тарануха Національний транспортний університет http://orcid.org/0000-0001-6787-0877
  • Олена Фонарюк Житомирський державний університет імені Івана Франка http://orcid.org/0000-0001-7879-5884
Ключові слова: онлайн-навчання, Moodle, Google Meet, тематичний блог, лекція

Анотація

У статті представлено дослідження організації співпраці між викладачем і студентами в ході онлайн навчання. Це стосується онлайн занять (лекцій і семінарів), збору та оцінки підсумкових робіт. Показано кроки з використання платформи Google Meet для лекцій. Крім того, була згадана форма занять в області практичних завдань – для організації більш ефективної системи навчання студентів. Були зроблені спроби забезпечити не тільки пасивну, а й активну участь, під час якої отримані студентами бали включаються в підсумкову оцінку. Дослідження показало, що можливість задавати питання і відповідати в чаті після закінчення лекції розцінюється студентами як хороша можливість краще засвоїти лекційний матеріал. Проблема організації онлайн навчання була проілюстрована на прикладі викладання дисциплін в Академії управління та адміністрації в Ополе.

Завантаження

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Посилання

/

Посилання

Опубліковано
2021-06-30
Цитовано
Як цитувати
Ворналкєвіч , В., Тарануха , О., & Фонарюк , О. (2021). Oнлайн навчання в університетах: польсько-український досвід. Наукові записки кафедри педагогіки, (48), 123-132. https://doi.org/10.26565/2074-8167-2021-48-15