Oнлайн навчання в університетах: польсько-український досвід
Анотація
У статті представлено дослідження організації співпраці між викладачем і студентами в ході онлайн навчання. Це стосується онлайн занять (лекцій і семінарів), збору та оцінки підсумкових робіт. Показано кроки з використання платформи Google Meet для лекцій. Крім того, була згадана форма занять в області практичних завдань – для організації більш ефективної системи навчання студентів. Були зроблені спроби забезпечити не тільки пасивну, а й активну участь, під час якої отримані студентами бали включаються в підсумкову оцінку. Дослідження показало, що можливість задавати питання і відповідати в чаті після закінчення лекції розцінюється студентами як хороша можливість краще засвоїти лекційний матеріал. Проблема організації онлайн навчання була проілюстрована на прикладі викладання дисциплін в Академії управління та адміністрації в Ополе.
Завантаження
Посилання
/Посилання
Алєксєєва Г.М. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в процесі професійної підготовки студентів педагогічних вузів. Актуальні питання фізико-математичної освіти. 2014. С.184-191.
Боровік Л.В. Інновації – основний метод активізації інвестиційних процесів у сільському господарстві. Міжнародний науково-практичний журнал Фінансовий простір. 2020. №1 (37). С.8-15. DOI: https://doi.org/10.18371/fp.1(37).2020.201541
Бучківська Г. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі художньо-трудової діяльності майбутніх учителів початкових класів. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Педагогіка. Тернопіль: Вид. відділ ТНПУ, 2018. № 1. С. 39–46. DOI: https://doi.org/10.25128/2415-3605.18.1.6
Відеозустрічі преміум-класу. Безкоштовний доступ для всіх. URL: /ґhttps://apps.google.com/meet/
Карпенко А. В., Юртаєв Д. М. Вища освіта України: проблеми та перспективи. Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. 2015. № 6 (87). С. 96-101. http://www.econom.stateandregions.zp.ua/journal/2015/6_2015/22.pdf
Лисенкова І.П. Когнітивний підхід у дослідженні емоційної сфери. Психологія і особистість: Науковий журнал. 2018. № 2 (14). С. 59-69.
Несторенко Т.П., Бордоусов О.В. Ценность высшего образования для индивида. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2015. № 3(3). С. 171-174.
About Moodle. URL: https://docs.moodle.org/310/en/About_Moodle
Budnyk O., Protas O., Berezovska L., Yablon L., Rusakova O. Current challenges in the conditions of distance education: inquiry-based learning. Revista inclusiones. 2021. Vol. 8. Р. 210-222. URL: https://cutt.ly/Jblxrc5
Johnston, Scott, Meet the new Hangouts, Google, Archived from the original on March 14, 2017. Retrieved March 15, 2017.
de Looper, Christian. Google will begin shutting down the classic Hangouts app in October. DigitalTrends.com. Archived from the original on August 4, 2019. Retrieved September 5, 2019.
Martynovych N., Boichenko E., Vivchar O., Myskova N., Popovych O., Kasianenko O. Formation of Educational Level of the Population of Ukraine in the Conditions of Formation of Information Society. International Journal of Engineering and Advanced Technology. Vol. 9 (1), October 2019, рр. 6406-6411
Nestorenko T. Economic Impact of International Students on the Host City: Case of University of Economics in Bratislava. 3rd Teaching & Education Conference, the International Institute of Social and Economic Sciences, June 28 – July 1, 2016 in Barcelona, Barcelona, Spain. https://cutt.ly/nblz0Hy
Ostenda A., Nestorenko T., Ostenda J. Practical education on a higher level in Poland: example of Katowice School of Technology. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. 2018. Вип.1. С.186-190. DOI 10.31494/2412-9208-2018-1-1
Sherman M. Research of Influence of Computer Training of Future Lawyers on Indicators of Academic Achievement. Information Technology in Education: Scientific Journal. 2014. vol 19. pp. 34-44. http://eKhSUIR.kspu.edu/handle/123456789/7150.
Stupak O. Educational technologies in training future managers. Advanced Education. 2020. 15. P. 97-104. http://ae.fl.kpi.ua/article/view/200229. https://doi.org/10.20535/2410-8286.200229.
Uruchom własną platformę edukacyjną Moodle! https://moodle.org.pl/
Wordpress. https://uk.wordpress.org/
Zhukova О. Activity оf A Higher School Teacher On Forming Soft Skills For Students оf Humanitarian And Natural Specialties: Functions And Requirements. Scientific Journal оf Polonia University. 2020. 39(2). pр. 229–241. DOI https://doi.org/10.23856/3931
Zhukova O., Mandragelya V, Janužis G. Development оf Soft Skills оf Students As Future Teachers In Conditions оf Crisis In Society. Education during a pandemic crisis: problems and prospects. Monograph. Eds. Tetyana Nestorenko & Tadeusz Pokusa. Opole: The Academy of Management and Administration in Opole, 2020. pр.151–157.
Alekseeva, H. M. (2014). The use of information and communication technologies in the process of professional training of students of pedagogical universities. Aktualni pytannia fizyko-matematychnoi osvity. № 3, pp. 184-191. (in Ukrainian).
Borovik, L. V. (2020). Innovatsiyi–osnovnyy metod aktyvizatsiyi investytsiynykh protsesiv u silʹsʹkomu hospodarstvi. Finansovyy prostir. vol.1(37), рр. 8 – 15. (in Ukrainian).
Buchkivska, G. (2018). The use of information and communication technologies in the process of artistic and labor activities of future primary school teachers. Scientific notes of Ternopil National Pedagogical University named after Volodymyr Hnatyuk. Series: Pedagogy, 1, рр. 39–46. (in Ukrainian).
Videozustrichi preim-klasu. Bezkoshtovnyi dustup dlia vsih. https://apps.google.com/meet/
Karpenko, A. V., Yurtaiev D. M. (2015). Vyshcha osvita Ukrainy: problemy ta perspektyvy. Derzhava ta rehiony. Seriia: Ekonomika ta pidpryiemnytstvo. № 6 (87). рр. 96-101. (in Ukrainian).
Lysenkova, I.P. (2018). Kohnityvnyi pidhid u doclidzhenni emociynoi sfery. Psyholohiia i osobystist’: Naukovyi zhurnal. № 2 (14). рр. 59-69. (in Ukrainian).
Nestorenko, T.P., Bordousov O.V. (2015). Tsennost’ vyssheho obrazovaniia dlia indyvida. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu. Ekonomichni nauky. № 3(3). рр. 171-174. (in Russian) http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2015_3(3)__35. (in Russian).
About Moodle. https://docs.moodle.org/310/en/About_Moodle
Budnyk, O., Protas O., Berezovska L., Yablon L., Rusakova O. (2021). Current challenges in the conditions of distance education: inquiry-based learning. Revista inclusiones. Vol. 8. рр. 210-222. URL: https://cutt.ly/Jblxrc5
Johnston, Scott, (2017). Meet the new Hangouts, Google, Archived from the original on March 14, . Retrieved March 15,
de Looper, Christian. Google will begin shutting down the classic Hangouts app in October. DigitalTrends.com. Archived from the original on August 4, 2019. Retrieved September 5, 2019.
Martynovych, N., Boichenko E., Vivchar O., Myskova N., Popovych O., Kasianenko O. (2019). Formation of Educational Level of the Population of Ukraine in the Conditions of Formation of Information Society. International Journal of Engineering and Advanced Technology. Vol. 9 (1), рр. 6406-6411
Nestorenko, T. (2016). Economic Impact of International Students on the Host City: Case of University of Economics in Bratislava. 3rd Teaching & Education Conference, the International Institute of Social and Economic Sciences, June 28 – July 1, in Barcelona, Barcelona, Spain. https://cutt.ly/nblz0Hy
Ostenda, A., Nestorenko T., Ostenda J. (2018). Practical education on a higher level in Poland: example of Katowice School of Technology. Scientific notes of the Berdyansk State Pedagogical University. Series: Pedagogical Sciences: zb. nauk. prats. Vol.1. BSPU, 186-190.
Sherman, M. (2014). Research of Influence of Computer Training of Future Lawyers on Indicators of Academic Achievement. Information Technology in Education: Scientific Journal, vol. 19. Kherson: KSU. pp. 34-44. http://eKhSUIR.kspu.edu/handle/123456789/7150.
Stupak, O. (2020). Educational technologies in training future managers. Advanced Education. № 15, рр. 97-104. http://ae.fl.kpi.ua/article/view/200229. https://doi.org/10.20535/2410-8286.200229.
Uruchom własną platformę edukacyjną Moodle! https://moodle.org.pl/
Wordpress. https://uk.wordpress.org/
Zhukova, О. (2020). Activity Of A Higher School Teacher On Forming Soft Skills For Students Of Humanitarian And Natural Specialties: Functions And Requirements. Scientific Journal Of Polonia University. №39 (2). рр. 229–241. DOI https://doi.org/10.23856/3931
Zhukova, O., Mandragelya V, Janužis G. (2020). Development Of Soft Skills Of Students As Future Teachers In Conditions Of Crisis In Society. Education during a pandemic crisis: problems and prospects. Monograph. Eds. Tetyana Nestorenko & Tadeusz Pokusa. Opole: The Academy of Management and Administration in Opole,. рр.151–157.